Saya menang cabutan bertuah.. hihi

uols ingat tak tiket yang saya tunjuk dekat uols hari tu.. kat situ ada no kan.... no saya 000525.. no Cik Abe 000526.. hihi.. so masa hari pendaftaran tu, pihak pengurusan Biodex amik keratan no tu.. tiket seminar peserta yang simpan.. kemdian masukkan dalam balang kecik.. hihi.. ghopenya ada cabutan bertuah..

yang paling bestnya no saya yang bertuah.. hihi.. hasil berkat doa Cik Abe la.. alhamdulillah.. makanya saya dapat la pewangi special ni.. sedap juga baunya.. benda free la katakan.. mihmihmih..

Tima kasih Biodex.. ramai juga yang dapat.. 


Previous
Next Post »
24 Komentar untuk "Saya menang cabutan bertuah.. hihi"

Salam QR..tahniah!.Pasni blh la brwangi-wangian :)

bertuah ciksu.. mesti hari2 wangi hihihi

Salam dinda...

Wah...bertuahnya...alhamdulillah..murah rezeki...

wah, tahniah CIk Su menang cabutan bertuah :).. rezeki kan :)

tahniah... rezeki tu... Alhamdulillah... :)

wahh untung ye.. dpt ilmu, dpt jugak hadiah... mmg bertuah la cik sue ni.. ;)

wahhh.. tahniah²... tahniah²

Jom sertai contest di blog zumal http://duniazumal.blogspot.com/2013/10/minion-mini-giveaway-contest-by-dunia.html hope your support. thanks :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF