Saya sayang mereka walaupon..

mereka tiada kaitan dengan saya. Hanya anak2 kenalan terdekat saja. Sekadar menumpang kasih.

Habit saya kalau jumpa budak2, saya suka suruh dorang kiss saya. Hihi. Nak rasa ciuman anak sendiri ntah bile dapat merasa. Nasib le dorang ni pon sporting je layan ciksu dorang. Hahaha..

 Dengan Mia.. mood baik dapat la kiss dari dia. Mood tak baik.. just say "hye.. hye.. bye.. bye.. je le".. kikiki

 Ini Fira. Susah juga nak suruh dia kiss. Kalau dapat tu kira bertuah ler saya.

 Ini Atilia & Fakrusy. Atilia cukup mudah kiss saya. Fakrusy pon boleh je. Hihi.

Ini Marc. Dah lama tak tengok. Apa cer la dia sekarang. Berada nun jauh di Negeri Di bawah Bayu :-)




Previous
Next Post »
27 Komentar untuk "Saya sayang mereka walaupon.."

Salam dinda...

Sedih plak kanda baca entry ni....dindakan masih muda,ada byk masa lg tu..sabarlah ye..Allah sdg uji dinda dgn cara yg begitu...Allah beserta dgn org2 yg sabar...kandapun suka anak2...sua sgt dgn baby...geram je tgk....

meh la nak suh ank sy plak cium sis..hehehe

pahala kita cium anak...sayang mereka. semoga ciksu pun ada rezeki 1 hari nanti.

comel nyer kanak2 riang nih... ye lah kita menumpang kasih dengan budak2 ni...

ciksu mudah mesar ngan anak2 kecik kan...pasti diaorg pon cepat serasi ngan ciksu..

takpe ciksue moga2 ada rezeki pasni...sabar ye

samalah saya. suka sangat budak2.
kalau saya jumpa ke automatik panggil sayang

semoga kamu cepat dapat zuriat.,..

Berkat kasih kan kanak2..insyaallah ada rezeki miliki anak sendiri.

insyaAllah nnt lekat la dpt anak sendiri

in sya Allah ada rezeki sue.. jgn putus asa ek..

mesti diorang pon sayang ciksue kan..=)

inshaAllah.. rezeki pasti berpihak pada ciksue dan keluarga..

InsyaAllah nnt rezeki baby akan ciksue dpt :)

Usaha doa tawakal :D

Meh nk kiss siket hihi :-*

in shaa Allah..pasti ada rezeki buat Cik Su nti.amin

**comel lah Cik Su ni :)

CikShueee shantikkkk. Insya Allah, mudaha-mudahan soonest ;)

Murah rezeki bila kita syg ank2 kecik nie. Akk doakan semoga CikSue dpt baby cpt2 ya. Amin

in shaa Allah cik sue.. nanti anak2 kita pulak kiss kite yer? deqla pun hanya menumpang kasih anak2 buah je dulu..huhu...

in shaa Allah cik sue.. nanti anak2 kita pulak kiss kite yer? deqla pun hanya menumpang kasih anak2 buah je dulu..huhu...

Comelnya mereka. Termasuk yg beso tu...hehehe...

Akk doakan sue cpt2 dpt baby.

insyaAllah ada rezeki ciksu yer..Amin

Insyaallah ada rezeki.. mesra je tengok Ciksu dengan kanak kanak tu. suka Ros tengok :)

Mudah2an Allah kurniakan rezeki buat cik sue ye..sabar dan kuatkan kesabaran..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF