Tak da mood la..

Bahan banyak.. cuma nak mengarang tu tak da idea.. huhu.. pi satu2 blog jadi silent reader aje.. sebab nak fokus dulu, boleh ;)
Jom layan apa yang saya dapat hari tu.. pengenalan je ye.. hihi.. majalah2 yang saya dapat masa pi Seminar Biodex tu..

Kedua2nya keluaran MEI 2013..

Mingguan Wanita - Hilang Kasih Suami kerana zuriat? Segala kemungkinan boleh terjadikan.. ini yang paling menggerunkan mana2 wanita.. termasuk saya.. saya tak boleh menipu diri sendiri.. memang tak fikir sangat pon tapi kadang2 ia amat menakutkan saya.. saya akuinya sebab saya wanita hoccay..

Yang ni pula keluaran Jun 2013..


Keluaran 2010.. berkaitan Dr. Hjh Siti Murni.. kenapa wujudnya Biodex..


Pppsssttt: nantikan 5 PENGOMEN BERTUAH SEPTEMBER =)


Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "Tak da mood la.. "

yeee..zaza pun sama!! in shaa allah, berkat kesabaran dan usaha kita smoga dimakbulkan Allah s.w.t

salam Sue..mcm2 majalah dapat yer,blh tambah ilmu bila membacanya.K.atie dah lama tak beli majalah :(

da lama betol x membeli majalah...

skrg ni byk majalah2 yg berinfomasikan kesihatankan...

untung ye.. dpt free majalah lagi tu..

Dinda..

Jodoh,rezeki,ajal tu di tgn Allah...anak itu rezeki...memang betul tu,byk berlaku perpisahan semata2 krn tkde zuriat,jgn sampai stress memikirkannya ye...sentiasalah berdoa..usahapun dh ada...blh rapat n kekalkan hubungan bersama suami dgn cara yg lain...bkn anak semata2.....

takpe apapun jan putus asa ye ciksu

Banyaknya dapt magazine. Seronok la ada bahan nak belek :D

best2 semua tajuk pada muka buku tu.. :)

lama dh tak layan mjlah skrg.. online aje.. sbb mmg x smptnye nk baca klu beli pun.. huhu

majalah percuma yer.. alahai .. jgnlah sampai kene inggal ni.. inikan kuaa allah...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF