Testimoni Ephyra

Baru nak berjinak2 dengan produk EPHYRA.... 
in shaa Allah mulai saat ini, saya akan jadikan diri saya sebagai testimoni EPHYRA.. 


Saya beli Ephyra ni masa pergi Halfest 2013 hari tu... belian dengan harga istimewa. hihi. RM150 saja.


Saja nak try tengok sesuai ke tidak dengan saya.. Ok ke tak ok Ephyra ni nanti saya share dengan uols ye.. nantikan testimoni EPHYRA dari saya nanti :)



Saya start minum Ephyra malam ni... kena tunggu la berapa lama kesan yang bakal saya perolehi nanti... in shaa ALLAH.


Sebelum jadi testimoni EPHYRA nak jugak la tepek gambar sebelum menggunakan EPHYRA.. jeng.. jeng.. jeng..


Ismi Su... a.k.a. Cik Su... @_____^




Sempat bergambar dengan Yatt Hamzah di booth FELLINA




Tak ketinggalan juga bergambar dengan otai dalam bidang masakan di Malaysia.. pestime jumpa Chef Wan.. kelakor giler orangnya.. hihi.. asyik ketawa aje cik bedah dengaq celoteh chef wan... hahahhaa..


Kalau uols pon berminat nak try EPHYRA, boleh la contact


Facebook Oceanlife

EMAIL : oceanlife2u@gmail.com
Contact No : 03-4141 7889
                     03-4142 1786
Talian Hotline : 019-399 9238

Sekotak Ephyra ni RM197.00 ada 30 sachet

Kalau tak nak 30 sachet, uols boleh amik set percubaan dulu. 
Set percubaan RM68.00 ada 10 sachet.



Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "Testimoni Ephyra"

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF