Doa untuk mendapat zuriat

Doa2 ni saya dapat masa pi Seminar Biodex.. now, i share dengan uols ye.. 

Selamat beramal :D

ayat dari surah Al-Imran

Ayat dari surah Al-furqaan

ayat dari surah Al-Anbiyaa'

ayat dari surah As-Saa' faat

Oh ya, kalau uols nak baca lagi penerangan yang berkaitan dengan doa dan amalan2 untuk mendapat zuriat.. meh singgah baca kat SINI.. semoga perkongsian ni dapat membantu kita2 yang terpilih ni.. 

in shaa ALLAH.. 



Previous
Next Post »
29 Komentar untuk "Doa untuk mendapat zuriat"

salam ptg ciksu..mudah2 an doa di makbulkan..amin

thanx for sharing ciksue.. moga Allah permudahkan perjalanan ciksu untuk mendapatkan permata hati

mudah-mudahan yer cik sue.. Aamiin.. thanks tau share doa ni ;)

Amalkan dan usaha..insyaAllah...

Aamin..senoga dipermudahkan urusan cik sue utk jadi mummy

Salam dinda. . .

Bolehla amalkan selalu. . .

Semoga usaha keras Ciksue dan cik Abe membuahkan hasil, soonest if possible. Insya Allah.

jangan berhenti berdoa kak..moga ada hasilnya kelak..inshaAllah..=)

In Shaa Allah CikSu, Farah tak akan pernah lupa untuk doakan CikSu..amalkan yer...moga moga impian CikSu cepat tercapai...

dl akak amal ayat nabi zakaria tuu... mmg ada masa je baca.. hafal siang malam pagi petang... akhirnya Allah makburkan doa akak..

ciksu amalkanlah...mg ianya berhasil... Allah suka kita banyak berdoa kan... selain tuu selalu ddk dekat anak kecil n bg hadiah pada anak kecil... mg aura itu melakap pada kita... in shaa Allah...

:)

In Sya Allah.... kalau rajin diamalkan doa2 memang dah terbukti mujarabnya...

In Sya Allah ada rezeki untuk QR

In Sha Allah..
semoga doa dimakbulkan dan dipermudahkan segalanya...

aminn,
insha Allah sama2 kita berdoa..
thanks sharing ciksu..
akak seronok dengar kalau ada kawan yg dah pegnan walau tunggu lama..
tumpang syukur alhamdulillah..
kalau dulu2 rasa down sangat bila org len yang pegnen, sekarang tak lagi..

lagi satu doa dari surah Maryam ayat 4:

Ia merayu dengan berkata: "Wahai Tuhanku! Sesungguhnya telah lemahlah tulang-tulangku, dan telah putih melepaklah uban kepalaku dan aku - wahai Tuhanku - tidak pernah merasa hampa dengan doa permohonanku kepadaMu.

InsyaAllah sama2 kita amalkan...
mudah2an impian utk bergelar ibu akan terlaksana...amin ! :)

minta lah pasti DIa kabulkan .. sama-sama amalkn dgn istiqamah... :)

In Syaa Allah... moga Allah bukakkan pintu rezeki mendapat zuriat...

insyaAllah ciksu. usaha gigh ciksu tu suatu hari nanti Allah akan balas. teruskan berusaha ye. saya tumpang doakan.

selamat beramal dan semoga cepat lekat...

in shaa Allah kalau amalkan pasti akan berlaku keajaiban nanti

insyallah mudah-mudahan..jemput follow blog sy http://smileysasa.blogspot.com/

amin...jangan putus asa tau...usaha selagi mampu

insyaAllah..
usaha..ikhtiar..doa dan tawakal...

tiba rezeki tu nanti, adalah...insyaAllah..

terima kasih share doa doa ni ciksu. ciksu pun ada bagi pada Ros kan. Ros dah lekat kat pintu bilik. mudah nak baca.
moga kita semua di murahkan rezeki untuk menjadi ibu....

amin..semoga ciksu dan intan dan semua yg belum beroleh zuriat mendapat zuriat ..amin

in shaa Allah..amin...

dulu masa anak 1st, IbuNoey ada buat satu petua tau..tapi tak ingat pula..nnt IbuNoey dah ingat,IbuNoey masukkan dalam entri IbuNoey ye..;)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF