EPHYRA kotak kedua *_____^


Masa mula beli EPHYRA hari tu saya tak dapat shaker.. kali kedua beli, alhamdulillah dapat juga shaker idaman keluaran EPHYRA ni.. muahaaaaaa


EPHYRA kotak kedua ni sampai tepat pada masanya.. mana taknya, saya order di saat terakhir.. tapi kalau sudah jodoh.. tak ke mana..hahaaaaa..

 EPHYRA kotak kedua ni sampai ngam ngam dengan sachet terakhir saya pagi tu.. pagi saya minum sachet terakhir tu, dalam tengah hari macam tu, abang poslaju datang hantaq EPHYRA kotak kedua saya.. EPHYRA sangat memahami kehendak saya sebagai penggunanya.. hahaaa : D


Untuk kotak kedua ni, saya dah nampak kesan kesannya yang ketara.. walaupon amik masa.. lain orang lain penerimaannya kan..

So, kita tunggu..

Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "EPHYRA kotak kedua *_____^"

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF