Final Piala Malaysia Kelantan vs Pahang

Uols lepak kat stadium atau lepak depan tibi je malam ni. hihi. Comfirm stadium penuh sesak kan. mmmm, tengok dalam tibi pon dah tahu situasi di sana kan. Dengan keadaan stadium yang becak. Rasanya agak mencabar juga buat pemain kedua pasukan. Licin. Mengundang bahaya pada bila2 masa saja.


 Hanya untuk menyaksikan pertembungan dua gergasi pantai timur. Kelantan vs Pahang. Adakah Kelantan akan mempertahankan kejuaraan mereka seperti tahun lepas saat bertemu ATMSama2 kita nantikan persembahan kedua pasukan hingga minit2 terakhir. 

Nak tepek sekeping dua gambo sebagai tatapan untuk tahun hadapan >=<

 Oh ya, saya ghasa la ctdk pergi tengok live kat stadium sebab tadi saya ada nampak ctdk siap pakai jersi Pahang kot. Semangat sungguh ctdk kan. Hewhewhew.
Adakah Tok Gajah akan muncul juara. Siapa tahu kan..

Lautan merah. Semestinya penyokong The Red Warrior :-)

Mohon tiada kejadian yang2 pelik berlaku malam nanti kan. Aamiin.

Agak2 korang suka makan BUDU atau PATIN POYOK? sila jawab dengan telus ikhlas. hihi


Saya dua2 tak leh time kecuali udang galah poyok. hahahaa. keluar topik, boleh!








Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "Final Piala Malaysia Kelantan vs Pahang"

dah tahu pun siapa yang menang kan.. dua-dua pun Ros ok jer :)

Yehhh...dah ada jwpnnya kan dinda...hahaha...kanda tetap dgn kejor yop kejor tp entah bila la perak ni nk dpt ke finalpun mcm susah je..sabor je le....

deqla x tgk pun.. x minat la cik sue...huhuhu...

pict last tu paling lawak.. kikiki..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF