Hari Ulangtahun ATM ke 80 Part 6

Waaaaa, cayalah sampai part 6 kot pasai Hari Ulangtahun ATM ke 80 2013. 
cayalah :)

Yang ni entry kedua terakhir berkaitan hari ATM ni. 
In shaa ALLAH.

Hasil kreatif anggota Kor Perkhidmatan Diraja (KPD)
KPD ni pecah kepada banyak unit juga

Ukiran ni menggunakan blok ais batu yang besar tu
gigih saya tengok dorang dok menggaji blok blok ais nak dapatkan bentuk yang diingini tau
dah la ditengah tengah panas terik. memang mencabar.
dengan dikerumuni pengunjung termasuk saya lettew. kikiki.

 Ini gubahan sayur sayuran

Ralit je nengok dorang ukir buah tembikai ni

Yang buat ni unit dapur. 
ala lebey kurang tukang masak la juga
jangan tak tau geng tentera ni pon ada tukang masak sendiri

Kawan arwah adik saya bahagian ni
sekarang keja kat Wisma Transit Kuala Lumpur, KL.

 Suasana hari ATM di hari terakhir
tahun depan kalau ada, nak ajak ayah mai
kena habaq awai awai kat ayah ni. hihi

 cik abe 
kemain cekak pinggan nengok tu.
ini kalau buat kat bawah pokok rendang tepi pantai sedap ni.
sejuk je kan. alahai :D

Ai, ciksu takkan pi tengok je
tak da beli pa pe ke. hahaha

Ada.
 tak banyak 
masih waras lagi masa ni. kakakaka.

Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "Hari Ulangtahun ATM ke 80 Part 6"

wah,pergi hari ATM..seronok kan tgk pameran..IbuNoey last pergi masa tahun 2010 kalau tak silap.

bestnya jalan2.. :)
ada blajar tak cara2 buat gubahan buah tu..gegege

hahaha.. masih waras lg yer, kot ikut nafsu mmg bnyk nak borong...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF