Jabatan Perdana Menteri, Putrajaya


Saya suka amik gambar alam
suka sangat
rasa tenang je bila tengok langit, laut yang nampak kebiruan tu
mungkin saya budak geografi dulu kot
banyak belajar tentang kehidupan dan alam semesta.

Jom layan picca ni,
bagi saya sangat sangat la cantik
teruja je bila berjaya snap picca yang begitu cantik di mata saya

ala ala jurugambar tak berbayar. hahaha
janji ada keepuasan di situ.
ye idok!

 mak
berlatarbelakangkan JPM

 cantik kan warna langit
biru + putih
lembut je warna tu..

masa ni dalam koi 6 lebih dah

hargailah keindahan dan keamanan yang kita ada sekarang.
mmmm, tapi aman ke sekarang ni kalau sana sini ada je kes tembak, culik, bunuh.
dah rasa macam tak selamat la pulak kan..

In shaa ALLAH
bersamalah kita mendoakan kesejahteraan untuk bumi Malaysia terchenta ini..




Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "Jabatan Perdana Menteri, Putrajaya"

indahnya ciptaan Allah kan sis..comey.

sy jugak suka gambar cam ni...cuma jarang post

Subhanallah cantik sungguh gambar yg sue ambik ni.. :)

samalah..nur pun suka tgk lukisan alam.. :)

awan2...cantik..gebu..geram. :)

memang cantik kurniaan Allah ni..

indahnye kejadian ciptaan Allah.. JPM ni 2x penah pegi.. sbb dulu temankan kwn ada urusan kat sini.. ;)

Kecantikan mak dan keindahan alam....dua2 cantik dipandang...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF