Kawan dari Johor pindah pulak

Hari tu kak nor pindah.
Oh ya kak nor member saya kat kolumpur ni.
Satu tempat keja dan juga kawan yang sama sama meniaga kuih tepung pelita asli kat PARAM hari tu. ingat ke tak!

Ini hari kisah member saya yang duduk JB dulu.
Ini lagi rapat. sebab jiran sebelah rumah je.
laki binik orang kedah. orang kampung. hihi
lagi satu saya rapat dengan anak anak dorang :D

Kejadian ni berlaku pada hari ahad malam yakni pada tarikh 10hb November 2013.
Dorang akan berlepas ke LABUAN keesokkan paginya.

Yang ni namanya az-zahra. umo 29 tahun. saya panggil kak aza je.

Saya jumpa dorang dekat wisma transit kuala lumpur.
So, pada sape sape yang singgah wisma transit ni rodger rodger la saya ye. 
in shaa Allah kalau saya tak sibuk boleh la singgah sini.
tak jauh pon dengan rumah saya. hahaaa.
jangan malew malew ye nak jumpa saya. 

saya ok je. hakikatnya saya ni pendiam + pemalu sikit. kecuali selepas diransang. hahaa. ye ke!

Ini adam. sporting & manje :-)
adam ni anak no 2 kak aza. 
Saya ajak dia amik gambar. kemain lagi dia posing atas bahu saya tu. hihiii.

Kalau nak tengok dorang masa kat JB klik je Sri Mutiara. semua kisah saya di JB tercatit di situ.

Uols nak tau tak. mai nak citer pasai adam ni. macam ni citer die. masa ibu dorang call saya, gtau yang dorang dah sampai ke transit, masa tu saya ada di Pudu Sentral. so, dengan pantasnya kami bertolak ke wisma transit.

Saya macam biasa la. Mesti carik budak budak ni dulu. saya ni dok la pulun panggil adam mai salam dengan saya. tapi hampeh boo layaan.. geram je saya nengok. besaq kecik besaq kecik je saya tengok dorang ni. hahaaa.

Lepas sembang sembang saya pon balik. pastu punya la dia sibuk tanya ibu dia mana ciksu. kikiki. haaa, sapa carik sapa kan.

Saya tau pon masa ibu dia citer balik kat saya. saya ajak dorang lepak lepak kat rumah malam tu.

Lepas dah jamu segala macam baru la dia mesra balik. mybe masa jumpa tu dia terkejut kot tengok ciksu. hihihi. iye la last saya jumpa dorang masa hari ngundi hari tu. dah lama kan. 

tengok tu. kalau mood tak ok, apa pon tak boleh. mmmmm..

Lagi satu kisah. memang hari ini dalam sejarah la. nak tau kenapa.

Adam ni pernah tido dengan kami laki bini masa kami tidoq kat rumah dorang.
terkejut ibu abah dia. selama ni dia tak pernah tido dengan orang lain
melainkan ibu abah abang dia sahaja.
elok je dia tido dengan kami sampai ke cerah.
yang syoknya si abang siap pesan kat ibu dia masa tu jangan tutup pintu bilik.
menurut pirasat ibu dan abang dia, adam ni akan bangun kemdian masuk bilik dorang. hakikatnya adam tak bangun masuk bilik pon.kikiki.

Maunya tak catat sejarah, ibu abah dia kata adam tak pernah tido dengan tok & tok wan, pak sedara, mak sedara pon baik belah ibu atau abah dia.
tup tup mau pulak dia tido dengan kami.
ye la saya ni hanyalah jiran ibu abah dia je.
sudah semestinya pelik bin ajaib la kan.
sah sah la saya ni orang luar bukan sedara mara pon.

Malam tu masa adam salam dengan saya dia siap cium pipi, dahi lagi.
pastu buat flying kiss. alolo, so suwit la kamu ni adam. tu yang buat ciksu geram sama kamu tau. pastu punya la dia peluk saya erat erat. saya pulak yang telebey touching. sedey pon iya jugak. huhuhu..

kak aza, hazim, ciksu, adam
cik abe & abah dorang tak berminat nak joined kami ~_^
Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "Kawan dari Johor pindah pulak"

salam ciksu..pe kabar..sihAT..lme m3h x singgah cni..

suka betul adam dengan ciksue yea..agaknya kalau ajak duk rumah time2 cuti mesti dia nak kan...

sweetnya adam ni manja sgt dgn ciksu. Sampai tido dgn ciksu sampai pagi.

mesti rasa sedih kan CIksu, kawan baik dah berpindah jauh tu..

manja je adam amik gamba ngan ciksu

Jauhnya aza berpindah...labuan tu,kanda pernah tinggal di sana tk lama dulu...

kanda rasa tak baca lg entry akak yg jual kuih sampan@limas berpindah...nak pi terjah jap...

Tak bestkan kalau member yg kita rapat berpindah.....
QR ni mesti penyanyangkan sebab tulah bebudak suka!

memg sedih kan kalo kwn rpt pindah

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF