Lala seafood

uols panggil apa ni. 
saya panggil lala.
mak saya panggil retak ribu. ntah mana satu pon tak pasti namanya.

menu untuk malam nanti. 
saya nak masak apa lala ni, nantikan..

resepi nya malam nanti
in shaa ALLAH, 
kalau daku ghajin nak meng upload picca k

^____*


Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Lala seafood"

lya pon pgil lala..
mmg febret lya ni... goreng serai pon sedap ni... or serai berlada tu...

I suka lala!! Sedapppppppppppnyeeeeeeeeeeeee

CIkSue nak masak lala cili ek ;);) eh thank u untuk resepi sambal telur itu hari, belum buat lagi, beli telur puyuh sedozen konon nak sambalkan, tapi habis begitu sahaja hihi.

lala masak pedas. baru mengancam. hehehe

mak sy pun panggil retak seribu... kikikiki

panggil lala jugak.. lalalalala.. hihi

hahaha..menariknya nama mak ciksue panggil..retak ribu..

husna panggil lala..=)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF