Langkawi Aku Datang. hewhew


feri yang bakal membawa kami ke Langkawi. dari jetty kuala perlis hanya mengambil masa lebih kurang 1 jam 15minit. in shaa ALLAH.

 it's me..
saja bagi semua orang turun dulu sebabnya aii nak suruh cik abe amik gambaq aii. hahaaa.
rugi ya amat sebab kami dapat seat bawah. so, apa pon tak nampak.
jalan terbaik sapu minyak cap kapak pastu kita lena.

 buka je mata sekali tengok ferry dah sampai Langkawi.. yeay.. yeay

bye bye feri..
nanti lepas 3 hari 2 malam jemput kami semula di sini ye. jangan buat buat lupa pulak ye.

 
cik abe kawe yang begitu teruja.
 ini kali pertama si dia datang Langkawi. senyum je memanjang ^___*
sronok lettew.. saya pulak last ke Langkawi pada tahun 2003

Seterusnya kami ke mana.. haaa, tungguu.......
Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Langkawi Aku Datang. hewhew"

wahh... seronoknya.... nak ikot jugak...

dah lama tak ke sana... last jejak lapan tahun yang lalu..

tak ramai pun org dalam feri. Seat dia mmg ada nombor ke ciksu? Kalo gi pangkor tu free seating. So, boleh je naik ke belah atas nak tgk permandangan.

teringin nak p...
mudaan ada rezki nanti

Akak ni nama je org Perlis seberang tu je tapi dah 15 tahun kot tak gi Langkawi.

huwaaaa nak nangis x pernah sampai...

syoknye bercuti langkawi..ada jumpa blogger dari langkawi tak? hihi.. eh cekelat yg deqla dpt tu dari langkawi la kan.. ;)

orang kalau pertama kali sampai langkawi memang teruja sesangat...mesti suka cik abe tu :)

wah akak xpernah sampai langkawi..

waa jalan2 langkawi..huuu bile nak pi langkawi ni..xcukup bajet lg

uishh bestnya ciksue dapat terus nyenyak dalam feri, tak terasa la duk dalam tu lama2.

Samalah kita, sapu minyak cap kapak..pastu lena..kekekke

bergambar kenangan dalam feri.. itu haruss.. hihihi

From langkawi with love....hehe...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF