Macam Cantik Je. Macam Comel Je

Morning..
entry lambat keluar hari ni sebab pening makan puluit kuning semalam. hahah
kena pulak dengan ghu dia
kari ayam tua
isi ayam tak lembut sangat, tak liat sangat
sedang sedang je..
kari pulak power punya, tak letak santan
puluit kuning pon tak berapa lemak
tu yang makan banyak sangat.. hihi
memang terbaek la

Dah lama giler kot tak makan puluit kuning
last makan masa mak buat kenduri 100 hari arwah adik.. dah lama kan 
mmmm!

Jom layan lagu ni dulu
sebelum chefsu siapkan resepi puluit kuning dan kari ayam tua, boleh!






Previous
Next Post »
20 Komentar untuk "Macam Cantik Je. Macam Comel Je"

Hahaha. Haritu dah dengar dah. Sedap suara dia. :D

Sdpnya...akk pun dah lama x mkn pulut kuning..uhuhu

dah lama kot lagu ni kuar.. deqla byk kali dgr.. mmg best lah!

sedapnya... sygnya sy xblh makan pulut.. huu..

akak pon kalau makan pulut...tidoo jelah pastu..hahah..angin satu badan

perghh sedap makan pulut dgn kari ayam..orang perlis ka?

smlm masuk kereta buka radio IKIM ada ke lagu cam nasyid pon lirik dia ada macam cantik je, macam comel je...gelak sorang2 bawak kete...siap rakam nak kasi kawan opis dengar...

ada lagu nasyid tajuk macam cantik ke?Hehehe..

pulut kuning sedap tu, makan dengan rendang atau kari.... tapi sejak preggy ni lama dah tak sentuh pulut...

Myra pun dah lama tak makan pulut kuning ni :)
Bukan pe, takut 'berangin' :)

pergh,sedapnya bila kuah kari tu pekat-pekat...

semoga Cik Sue dikurniakan anak seperti yang diimpikan.. Amin...

oh pulut sedap tau..
tiba2 orang ni dapat idea buat lagu kan kan

pulut kuning.. ni yang buat teringat kat mak ni. Mak Ros suka buat pulut kuning dulu tau.. kalau ada majlis apa-apa, mesti jiran suruh mak buatkan.. hihi.

Ciksu, nanti Ros check ek balik kerja nanti.. sehingga semalam, tak ada lagi..

Dah pernah dengar lagu ni..best jugak kan?..apa pun berbalik pd ciptaan Allah...semuanya indah..:)

Resepi Kari ayam tanpa santan bakal menyusul? yayyyyy.

ulutkan angin..ni mesti ciksu mkn byk...

amboiiii
puluit na..hahahaha
sedap kan kari tanpa santan..kalo Ai kari mcm tu panggil gulai keling.hahaha

dgr pulut kuning pun dah terliur...heee

Baru je makan pulut kuning masa blk kg di kampar aritu tp yg tk bestnya takde kari..sambal tumis udang....kanda tk berapa suka kalau mkn dgn smbal tumis

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF