Menang teka teka

alhamdulillah. 
ada juga rezeki masa mencuba nasib joined teka teka kat blog umi alya hari tu.

sebenarnya jawapan saya tak tepat pon. 
saya menang hasil undian random yang memihak kepada saya.

ini yang saya dapat dari umi alya
tenkiu kak


dapat keychain sabah.. brooch cantik. warna purple.

jom singgah blog umi alya. 
korang kalau nak tips nuffnang jangan lupa singgah tau. 
umi alya ni murah rezeki dengan nuffnang.

jangan lupa klik 
Previous
Next Post »
20 Komentar untuk "Menang teka teka"

Alhamdulillah..rezeki ciksu.. cantik brooch n key chain tu :)

Cantik brooch tu. Tahniah dik. :)

wahhhh lawa nyer kerongsaong... da lama x beli kerongsang... motip? ha3

Bestnya. Dah lama tak join giveaway. Sy ingat dlm masa terdekat ni nak buat giveaway kat blog sy. Tapi masih fikir2 apa hadiahnya nnt. Nanti rajin2lah ke blog sy k :)

wah..congrats..ole-ole dari sabah tu..;)

untung la..cntek la brooch2 dr sabh ni..ske gk shopping brooch klu g sana..

Tahniah...kalau dh rezeki tk kemana.....

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF