Pahang juara Piala Malaysia 2013

TAHhNIAH buat pasukan Tok Gajah. Penantian mereka selama 21 tahun berakhir dengan kejayaan menjulang Piala Malaysia buat musim ini. Vangga kan.


Wajah2 gembira pemain Tok Gajah.

Kan dah gtau tadi ctdk pergi tengok bola. hihi. Semangat anak jati Pahang.

Ini yang paling tak suka nak nengok. Buat sakit bijik mata je kan. Mmmmm.. 

Wajah Apek. Sempat jugak. Hihi.

Tak pa la Apek bukan rezeki Kelantan tahun ni. 










Previous
Next Post »
13 Komentar untuk "Pahang juara Piala Malaysia 2013"

adat perlawanan kalah menang kan sis:)

alhamdulillah...rezeki berpihak kepada pahang setelah 21thun menanti:) untuk pasukan kelantan cuba lagi,heee

Tahniah Pahang.... walau pun saya setia ngan TRW

tahniah Pahang berjaya menang.. Ros pun tengok jugak malam tadi. bukan main semangat lagi..

tahniah pahang! suka gak pahang menang... hehehe

Salam dindaku syg..

Minat bola juga ye..?

Cute la ct tu....

Tahniah utk warga Pahang.....

tahniah phg! bg can kt phg pulak..

tahniah buat team pahang.. tahniah juga warga pahang sbb dpt cuti free hari ni..hihi.. kebakaran apakah tu? hmm.. menang kalah adat permainan.. wat pe la nak gadoh2.. hmmm.. mujur la deqla x minat bola..sokong mana menang je la..haha

apepun, this is pantai timur.. kekeke..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF