Pulut Durian Vs Spaghetti

Hai.. dah makan malam ke.. saya alhamdulillah.. kenyang sudah ;)

Ya, malam ni ada menu Pulut Durian vs Spaghetti
biasalah
kami ni kan menu lain lain.. 
nasib le chefsu ni ghajin kan.. kan..
hahahaaa

Disebabkan malas nak keluar carik bahan + hujan 
so, guna apa yang ada aje la

Dapat dua menu sekaligus

puluit durian untuk cik abe.. spaghetti untuk saya la ;)

Resepi.. nanti nanti la ye chefsu share..




Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Pulut Durian Vs Spaghetti"

Salam dindaku...

Tak mengapa lain2 selera asalakan sehati sejiwa....hehe


memang superb rajinlah dinda ni...kanda makan lepat pisang mlm ni,tiga ketul habis..jiran bagi...alhamdulillah....

Bahagianya cik abg dpt isteri yg rajin :)

kecur liur tgk pulut durian tu..hehehe

yummyy..bestnya spaghetti. lama x makan..

jom jenjalan blog sy :)

Lajinnyaaaaaa.....=)
semlam kita masak spagethi

mula2 baca tu mcm tajuk kuah durian mkn dgn spageti, rupanya berbeza menu utk couple bahagia ni.... heheheh

rajinla cik su..dua2 peberet sy tue

puji cik su.. pandai masak.. kuat makan hihihihi.. puashatikan.. masak dan makan sendiri ... berbaloi²...

baguslah ciksu.. rajim masak dua menu kan :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF