Pulut Kuning

Pulut lagi hari ni.. jangan jeles tau.. kiki
kan dah kata, 
kalau chefsu selongkaq dapuq mesti jumpa sesuatu.. disebabkan jumpa pulut susu la yang boleh bikin pulut durian semalam

Masih ada baki pulut susu tu..so,  pagi tadi saya buat pulut kuning pula..
saya memang dah rendam pulut susu tu dari kemarin lagi :-P
pagi tadi terus sejat pastu kukus je..
pastu makan dengan kari ayam.. sedaapp ya amat amat.. hahaa

Saya buat tak banyak pon.. bolehla.. macam biasa, untuk makan berdua..

Tup tup.. mak mertua singgah sekejap tadi sebelum balik kuale kangsor.. 
tak sangka yop nak singgah sebab katanya nak balik terus.. alih alih dorang singgah sekejap.. nasib baik la cukup kari ayam dengan puluit kuning tu.. kalau tak cukup maleeww la cheq..
 alhamdulillah :-)

Kasik tayang dulu puluit kuning chefsu ni
Tadaaaa

Kurang lemak sikit sebab saya letak sikit je santan kelapa tu :-)



Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "Pulut Kuning"

wah siap bt bentuk love lg tuu ..selera kita sama jer ciksu... terliur lak p[etang petang nih

yum yum. kalo letak dngan gulai ayam sedap ni

owhh marvellous ok ur pulut yellow ni, ingatkan bersempena apa buat tadi, rajin betul. kurang lemak kurang muak, lagi boleh makan banyak2.

Amboii..tengok pulut kuning love shape lg nmpk sedap:-)

kalau mkn dengan rendang lagi sedapkan...

nak jeles ugak..

coratcoretpinkummi.blogspot.com

sedap ni...tapi kalau makan pagi2 ni mau berdengkurrr...hahha

pulut? err.. deqla kureng kot mkn pulut.. huhuhu...

wahh bestnya ada acuan bentuk love :)

tertarik juga dengan acuan love love Chefsu tu.. hihihi

Pulut inti takde..sedap tau pulut inti.....

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF