Pulut Susu



Ini la pulut susu
pulut susu ni sedap + lembut je nanti lepas masak.

Saja nak jawab pertanyaan lyd. Nak explain lebih lebih susah la pulakk.
so, kasik tunjuk gambar je la. Senang.

Kalau nak carik cakap je nak Pulut Susu. In shaa ALLAH pasti jumpa nanti.

Selalunya banyak kat Bukit Kayu Hitam atau Padang Besar, Perlis.

Yang tu saya beli kat kedai kampung saya. Sepeket pulut susu tu RM5 je.



Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Pulut Susu "

Errr mmg lain sangat ker dari pulut biasa? ishh kami ni mmg suka bertanya ciksue macam2 kan.

ntah nape tetiba fae bygkan cheesecake bila tgk gmbr tu hihi

selain pulut susu, org panggil pulut apa lagi eyh??

mmg akak pon br tau ada pulut susu...kat kl ada jual tak cik su ??

erk.. apa beza pulut susu dengan pulut lain ciksue??

kat kg Ai byk pulut susu tu..kat umah pun mmg stok sentiasa ada maklum lah org perlis kan.hehehe

ohhh pulut ada lain lain ke? Selalu Okje main beli je....Apa aje yg ada kat JJ ke Tesco tu

pulut susi..first time m3h dgr ni ciksu

Sepeket rm5 tu ada bape gram beratnya dinda....

nana pun 1st time dengar:)

p/s: eh kak baru perasan doa akak ni,iye kak...moga ada rezeki kak dapat baby tahun depan..amin:)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF