Roti Arab sedap

 Sekali beli dua bungkus. baru seploh hengget. memang berbaloi baloi tau

stok untuk sarapan dan minum petang kekdahnya
anytime nak makan buat je la kan
apa susah!

Uols pernah makan roti arab
kalau sedap roti maka sedap la nak menjamu selera. 
ye idok :)

Jom menjamu selera dipetang hari dengan roti arab + kari ayam
tebaek kot. hihi

Roti arab tu kasik sapu dengan butter atas bawah
kemdian golek golek kejap atas pemanggang ajaib
nampak cam bertukar warna terus angkat

Sebelum tu sediakan la kari ayam sebagai pelengkap hidangan

Jemput makan ^_*


Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Roti Arab sedap"

sedapnya kak mkn time2 ujn gini..uwrghhh

salam dinda..

mudah murah dan sodap ye...

ulala nmpk sedap hihi tapi kalo kari fae kurengg sikit

singgah sini pasti terasa lapar..

ciksu ni suka tau buat kita terliur.. hehe...

Lalalala... dah teringin .. Nampak gulai tu menarik!

Roti Arab ni sedap layan makan dengan kari CikSu... ^_^

macam gebu-gebu jer rotinya, saya tak sure la dah pernah makan belum. kalau ada pun maybe kat malaysia dulu2 kot. gebu gini mmg sedap cicah gulai.

lama tak makan roti arab...
sedap..lembutt je...

sy pun suka...arwah abah dulu selalu beli...

ce bako.. ce bakoo... cik sue ala² pizza gitu dgn pemangan ajaib confirm sedapp kan.. kan.. walllahhh.. nak cubalah nanti...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF