EPHYRA Serlahkan Kejelitaan

Sana sini orang dok bercanang pasai KEBAIKAN EPHYRA kan.. pendek kata belom cuba belom tau.. so, kalau nak tahu apa KEBAIKAN EPHYRA, apa kata uols pon kena ambik peluang yang ada ni untuk berjinak jinak dengan EPHYRA.. entry ni akan saya abadikan sebagai coretan testimoni ephyra. bukan orang lain tapi diri saya sendiri sebagai testimoni ephyra ^_~



Alhamdulillah, saya mula ambik EPHYRA pada 9/10/2013 sekarang dah masuk KOTAK KETIGA. alahai, ciksu ni dah masuk kotak ketiga baru nak share ye. hikhik. lain orang lain penerimaannyakan. so, kesan dekat saya baru nak menampakkan hasilnya. sebelum sebelum ni ada je saya share kat ig. sapa yang follow ig saya pasti tahu kan :D




Sebenarnya saya dah tahu yang saya ada masalah kekurangan kolagen dan vitamin c dalam badan. bila mana saya dapati 
PARUT LAMA LAMBAT PUDAR ATAU ERTI KATA LAIN LAMBAT HILANG. 
KADANG KADANG AMIK MASA BERBULAN BULAN LAMANYA.

Alhamdulillah kulit saya tak da masalah jerawat yang teruk tapi sejak saya guna satu jenis masker terus jadi macam ni. saya akui guna masker tu memang ok sebab dia keluarkan segala yang tersumbat tapi tu la bila dah keluar susah pulak nak hilang parut.
 kalau dulu senang je nak hilang tapi sekarang memang amik masa yang agak lama untuk 
hilangkan parut yang berbekas tu. tinggal parut yang tak cantik dipandang. huhu. 


Siap kena tegur dengan cik abe kot. tu yang sedikit tertekan. kalau orang lain tegur, ada saya kesah. tak kot!

Hanya cik abe yang tahu kulit saya ni jenis yang macam mana.
lagipon kena la tima kenyataan yang cik binik awak ni makin meningkat umurnya
secara tak langsung segala kolagen dah nak hilang kalau tak amalkan apa apa suplement.


Testimoni Ephyra 



Wajah sebelum guna EPHYRA. 

siap ada logo HALFEST lagi kat tudung tu. saya beli EPHYRA pada 6/10/2013 semasa berkunjung ke HALFEST di The Mines. kendian pada 9/10/2013 baru minum EPHYRA :D

Dari jauh nampak "cantik tak ciksu".. kikiki
itu selepas di pakaikan krim + bedak = nampak licin gebus je kan :D
tapi hakikatnya jauh tersembunyi disebalik krim + bedak itu..
nak tau sila scroll ke bawah ye.

^_______________________________________°

Nasib baik ler EPHYRA muncul di saat saya memerlukan khidmatnya :’)

Ada 3 sebab kenapa saya berminat nak cuba EPHYRA ni. antaranya
  1. PARUT LAMBAT PUDAR
Gambar sebelum guna produk EPHYRA



pipi sebelah kiri. 
tengok, nampak jelas kan.
 kulit muka suci murni tanpa sebarang krim pelembap + bedak.



Lagi satu parut kat leher. punca pakai brooch yang tak serasi dengan kulit. bila berpeluh je terus gatai gatai. bila digaru berterusan haru biru jadinya. alhamdulillah dah lega sejak guna `cream candid`. cuma masalahnya sekarang tinggal parut yang sakit mata memandang. tak cantik taw bila tengok parut tu. hukhuk.

  2. RAMBUT GUGUR

Tak da la gugur sampai botakkan kepala saya tapi memang ketara la jugak sebabnya mak saya perasan betapa banyaknya rambut saya bertaburan atas lantai.
prihatin kan mak saya. hihi

  3. TUMIT KAKI KASAR



malewnya. 
umur baru 20an tapi kaki dah macam buat bendang seploh relung. cantik lagi tumit kaki adik saya yang buat bendang kat kampung tu. kenyataan hoccay! hahaaa. 

Nantikan hasilnya ye ;)

pppsstt: kalau uols tak sabar nak tengok hasil penggunaan EPHYRA terhadap diri saya, uols boleh godek enteri PULAU LANGKAWI semua pitcher saya yang tu adalah sepanjang saya mengamalkan EPHYRA.









Previous
Next Post »
26 Komentar untuk "EPHYRA Serlahkan Kejelitaan"

Menarik ni dinda...cerita la serba lengkap tentang ephyra ni...harganya,cara penggunaan,utk sebln kosnya berapa..?nak tau juga,senang nk sediakan bajet kalau mampu...hehe

Kanda dah pegi jelajah entri yg lepas tu....ok,memang nmpk bertambah cantik adindaku ini....

tak sabar pulak nak tunggu kesannya :)

wah kak..dah masuk kotak ketiga,bestnya:)

comei ciksu...

Alhamdulillah...ciksu jumpa benda yg serasi dengan ciksu.. :)

Wah...xsabar nk tgok hasil terkini...mesti semakin mengebusss kulit muka ciksu kan

femes ephyra skggg. ada gak teringin nak cuba. heheeh. :)

bertambah comey la ciksu nanti.. cepat tunjuk pict terbaru.. :)

comeyll.. berseri seri ciksu ni.. ramai yg dah guna.. Ros un dah tergoda tau.. huhu.. tapi kena tahankan keinginan dulu sebab sekarang ni tengah ambik shaklee. takut bercampur pulak.. tapi macam best je.. minum je kan.. takyah nak makan macam amik ubat pulak kekdahnya(walaupun hakikatnya vitamin hihi)...

alahamdulillah..berusaha cntik utk suami...dapat pahala kan?? sy stkat ni dgn vco semata je cik sue..yg lain tu ,teringat baru mkn..xingat, simpan je la dlm almari..tp hasil alhamdulillah..

Saya pun start guna ephyra lepas halfest tu. Tp try yg trial set je. Pastu stop lama kejap sbb takde duet nak beli, hehe. Almaklum student lg. Tp dlm tempoh x minum ephyra tu, mmg x senang duduk. Selagi tak beli, selagi tu la duk terfikir2. Yela, kita dah rasa kesannya pada kita wpun baru guna 10hari. Now sy dah sambung balik consume ephyra. Dah setengah kotak dah consume :)


Mesti makin comei ciksu nti...hehe:)
bagus jg produk ni..

bestnya. kalau guna product mesti tak sabar nak tgk hasilnya...cam teringin nak cuba gak...mahal la pulak...

teringin juga nak cuba...tapi terpaksa kuburkan saja...banyak benda nak guna duit sekarang ni... huhuuh...

Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO dan dapatkan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml!

Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com

Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO dan dapatkan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml!

Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com

hari ni saje dah 3 blogger termasok cik sue update psl epyhra..hee.. terbukti keberkesanannya yer.. cik sue memey cantik pun.. =D

produk ni mmg tgh top,cuma harga tu golongan cam sy ni fikir byk kali jugak nak beli.hehe

wahh pakai Ephyra ye?
btmbh kulit cntik nnti Qaseh ye..
tk per utk suami kan..

Sayapun antara pengguna ephyra..dah masuk kotak ke-4..so far memang puas hati...

Nak beli kat mana ephyra nim nk makan mcm mana

Wahhh dah kotak ke tiga ye ciksu..
Mudah2an ada rezeki lain sangkut :D

Produk hot nie ... Macam menarik jer ... Sekotak tu brp rm, tahan brp lama ?

peewwit ..!cun upanya ciksue ni.
Manis pula..nampak jugak wajah ciksu..akhirnya.

jgn marah tau sis.ta gurau2 je.lama tak dtg tempat ciksue dan lama tak usik cik sue.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF