Inferterlity, Klinik O & G, HKL

Settle je urusan pertukaran di HSI, JB pada 14/8/2012. keesokkannya yakni 15/8/2012 kami terus ke KLINIK O & G, HOSPITAL KUALA LUMPUR (HKL).. 

Nampak, tak sempat2kan. dapat je surat, terus buat next appoinment di 

KLINIK O & G.. hihi.. kalau uols nak tau, buat rawatan kesuburan ni kena pantas sebab lagi lambat bertindak maka lagi lama la proses menunggunya.. tu yang tak tahan.. lama benor terpaksa menantinya ^^ penantian itu satu penyiksaan tau, menguji tahap kesabaran oke bila nak tunggu turn.

Masuk je klinik, saya tuju kaunter pertanyaan dulu.. macam biasa la kalau pi tempat baru, macam-macam yang ditanya and then tunjuk je surat yang Dr. Adila bagi tu. 
lepas baca surat tu, nurse hantar kami ke bahagian INFERTERLITY. 


Sampai kat INFERTERLITY, nurse soal siasat lagi.. layan je.. hahaa.. perkara pertama dia tengok buku kuning HSI saya tu.. teruih dia cakap kena tukar kepada kad HKL. 
ok saya yang menurut perintah.. dalam hati sayang kad kuning tu sebab cantikkan.. hihi.. pastu dapat le kad baru.. 

Inilah kad HKL yang perlu dibawa setiap kali pergi buat rawatan di sana.. 


Settle bab kad saya dapat lagi satu surat.. 




Saya kena hadiri General Kaunseling pada 4/9/2012 @ 11am di KLINIK O & G, HKL.


Tahun lepas saya ada tunjuk dengan uols.. kalau lupa atau nak tengok balik boleh klik SINI . 
ramai yang dok berteka teki masa saya tunjuk surat tu. hihi.. saya minta maap k. ada yang bertanya kat mana, buat apa, kenapa, ciksu nakal ye.. hahaa.. macam-macam yang ditanya tapi saya senyum sorang-sorang je masa baca komen komen tu. bagi saya, masa tu biarlah rahsia  -_-'


ppsssttt: apa yang saya dapat dari sesi kaunseling tu nanti saya share oke tapi teruskan doa untuk saya ye, tima kasih :D


Previous
Next Post »
34 Komentar untuk "Inferterlity, Klinik O & G, HKL"

peh..rwatan kesuburan ada kaunseling jugk eh?? menarik..

ciksu.. ada tak dr nama .DR Haliza..akak dpt dr tuu sampai mia lahir...

bersabar ciksu jalani setiap ujian tu kan.. :)

hai rania..oopss cik su gupanya,selama ni akak tersalah panggil nama loh ni..sorry ea!:)
banyak sungguh dugaan cik su untuk mendapat cahaya mata,akak sentiasa doakan segalah urusan cik su berhasil noh!!..

oh rupanya sis rewind blk perkaa taun lps eh?

ok, ciksu.. tak sabar nak tahu next step :)

semoga dipermudahkan :)

Sy doakan agar Allah makbulkn hasrat uols k..tabah n yakin pd rezeki Allah n think positive k..insyaallah ada rezeki tu. Sy anak first 2 thn br dpt n yg second gap 6thn. X amik apa2 pon but just follow the flow n redha..

usaha dan terus usaha ya cik sue

moga segala usaha sue mbuahkan hasil

semoga rwtan yg Qaseh jlnkan berjaya ye...

stiasa bdoa..

malam esok malam jumaat... jangan lupa usaha yea...


:-)

leceh juga ye nak buat ujian ni. Sebab kalo terlepas time subur tu kena tunggu lagi. Kalau org yg tak sabar mesti dah putus asa dah tu. Syukurlah ciksu masih kental. Selamat maju jaya ciksu syg.

CikSu ni cerita sikit-sikit. Kakak pulak dah tak sabar nak tahu selanjutnya... panjangkanlah sikit cerita tu CikSu...

ciksu..kita wasap ye no akaun nnt..n metarang tu hubby beli kat pantai remis..klang...jom p sana..ehe...

Memang lama masa tu....Allah sedang menguji dinda dn suami kerana kamu berdua memang mampu diuji...moga terus tabah ye dinda....

Kanda nak balik dah...hehe...salam sayang dan rindu utk dinda....take care.....

Mudah mudahan dipermudahkan ye.

serius cikna baru tahu sayur2 yg menjalar tu sejuk.. huhu..

bila kena kauseling je...mesti org ingat demasalahkan..padahal tak pun...kita nak kan semangat...itu je...

Okje pun pernah dengar cerita pasal rawatan ni tau QR.... office mate okje.......anak dia dah 3 la ni....

moGA SEGALA usaha Cik Su berhasil..InsyaAllah Amin! sabar ya...

yeahhh akhirnya dah terjawab.. deqla la yg komen kata cik sue nakal tu..hahahahaha... jgn mrh.. skadar gurau2an.. ;p

ada kaunseling gak yer..bagus lah..

Sy doakan moga berjaya k..
..insyaallah ada rezeki tu nanti.

Salam sis...Saya ada menjual krim Lumiglow dgn harga yg berpatutan yg mgkin dpt membantu masalah sis..Saya ingin membantu krn saya juga pernah mengalami masalah sprt sis...Pm saya di kasihimani0508@gmail.com jika sis berminat...Kita boleh story2...Thanks :)

sabar ya dear...
semoga berjaya dan dipermudahken segalanya....

oo,ada kaunseling jugak ye...baru tau,

nina doakan yang terbaik utk sissss

Assalamualaikum ciksu. selamat pagi :) apa khabar hari ni?.. tak gi mana mana ke pagi Ahad ni?..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF