Jom Heboh Bukit Jalil

Hye ^_°
Tengok lettew. ramainya. time ni lebey kurang jam 1245pm. dalam train memang padat macam tin sardin. hahaa. ramai menggunakan pengangkutan awam untuk ke karnival jom heboh kedua terakir bagi tahun 2013 :-)

Ada sape sape ke yang pergi karnival jom heboh dekat bukit jalil. hihii. karnival berlangsung selama dua hari tapi saya cuma pi sehari je. pi hari last. dengan padat, dengan sesaknya. alahai. meriah sungguh la. ada yang datang dari batu pahat tau. hahaa, comfirm peminat tegar karnival jom heboh ni :-)

Saya kali kedua pi jom heboh. kali pertama saya pi tahun 2008. masa tu buat dekat bukit jalil juga. hahaa. lama giler kot. nampak sangat kan tak berminat. sepanjang 4 tahun dekat JB sekali pon saya tak pi jom heboh. salah satunya tak suka pi sebab jem la. bila dok kl harus pi sebab ada LRT. semuanya jadik mudah dan jimat masa ^_*

Masa pi sempat la tengok Melodi "live". hihi. tapi tu la zizan tak da. yang ada awal ashaari je. tempat zizan diganti dengan faizal ismail. 

Lepas tengok melodi kami pi booth booth jualan yang disediakan. antaranya Hotlink, Maggie, Perodua, Potato Chip, Jacker, Fernleaf, Top, Nutrigen dll. nampak best singgah la. kalau tak best lalu sambil jeling jeling je. kiki
Hasil borongan. nipu le kalau tak terpedaya. hahaa. ni gara gara satu beg RM10. 
Makanan, minuman & keperluan laundry.
ini je yang saya beli. nutrigen 3 peket RM10. saya nak beg tu je sebab cantik benor. besar pon besar. hahaa.
melayang la jugak RM30. normal lettew khann :D
buku nota dapat dekat booth perodua. just like page fb perodua je. senang kan.

Pastu kami pi lepak kat booth selera jom heboh. yang ni best. siap dapat T-shirt MySayang tu sebabnya saya dapat jawab soalan masa tengok demo chef zaidah. chef masak nasi mendy tapi tak sempat rasa la, pinggan mangkuk tak cukup le pulak. dapat amik bau pon jadik le :-)

Ada pertandingan mendeko kek. tengok sekejap je. lambat sangat. 

ppsssttt: nanti saya share apa yang saya dapat masa singgah ke booth KOTA ILMU. nantikan sambungan jalan jalan jom heboh bukit jalil 2013.

Tunggu....

Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Jom Heboh Bukit Jalil"

saya first time pergi jomheboh tahun lepas.. haha..

Saya pun pergi jugak! Hari sabtu. hehe

Bestnya...kanda tak pernah pergi jom hebohpun...pernah bbrp tahun sblm ni cuba la pergi tp akhirnya blk sia2 sbb xde tmpt parking,lps tu x pernah lg dh..masa tu kat bkt jalil juga,kebetulan kanda di rmh kakak kat sek 9 shah alam...memang tk jauh dr sana....

Dapat jugak CIkSue merasa jom heboh, saya dulu pun tak pernah jejak hahaha saya awal2 mmg dah surrender kalau tempat ramai2 panas2 lagu tu.

Nur pulak, tak permah pegi sekali pun..heheh..

susah kot nak cari parking..huhu

wah...bestnya pegi jom heboh..IbuNoey tengok dalam tv jer..nak ajak AyahMal,memang angan-angan je la..

IbuNoey memang dok kuarters..nak masuk tak susah.kadang dorang suh tinggal ic kat balai pengawal dekat pintu masuk.kadang dorang bagi masuk jer..

tak dapat jumpa zizan la ek ciksu.. takpe, awal pun ok kan :)
eh note book dari perodua tu Ros pernah dapat juga. masa jom heboh kat angsana, jb. hihi.. kena like fb dorang dulu, baru dapat buku tu..

nape x bergmbr ngan awal tu cik sue? heeee...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF