Kek Coklat Kukus lagi

Nak berblog agak terbatas makanya chefsu pon merajinkan diri yang tak berape nak ghajin ni. gigih le dok pulun buat Kek Coklat Kukus lagi.

kek pebret saya tapi ada lagi yang kerap dok makan Kek Coklat Kukus ni ialah my adik adik le. nak nak yang no 3 tu. suke benor die. ntah apa yang berkenan sangat dengan Kek Coklat Kukus pon saya tak tau le.

Sekali nak makan, dia potong masuk dalam tupperware. habis ok sekali hadap. 
adik saya yang tu, kalau sedap dia TAK CAKAP SEDAP TAPI DIA AKAN TANYA DULU, TEPUNG ADA LAGI TAK. KALAU ADA BUAT LAGI, boleh. hahaa.
 sedap lettew :-)

Selagi chefsu boleh buat Kek Coklat Kukus ni, chefsu buat le. tapi tiap kali raya memang buat pon, tak pernah tak buat.

 
satu adunan je buat ni tapi dapat dua loyang. so, saya guna loyang bulat dan bujur. itu je yang ada di rumah mak.

meleleh leleh tu. hihi

ni guna loyang bulat.


Alhamdulillah. 
dapat je Kek Coklat Kukus ni, kemain minta Kek Pisang le pulak.
hamboi hamboi ^_°

Agak agak saya buat tak Kek Pisang tu ye?

Previous
Next Post »
25 Komentar untuk "Kek Coklat Kukus lagi"

ciksu ni buat saya terliur la tgh2 hari ni.....

telioo tgok lelehan coklat tu ;)

p/s : betul la yg betunang tu kawan sy..Ya Allah indahnya dunia ni...nma dia shana kan? dia ada kembar.. dia ni roomate sy kt uum..tpi dh lost contact coz no. phone dia dh tukar lain..

Mesti lah buat kan... sbb chefsu syg kan adik2 dia

dah tentulah ciksu buat kan kek pisang tu?.. hihihi

sedapnya...lama dah xmakan kek ni..nk buat mixer pulak rosak.. aduhai...

sedapnya sue... meleleh coklat dia...

meleleh2 coklet tu..meleleh2 air liuq..huhu

ini adalah kegemaran Farah CikSu...alahaiiii tak sabar nak tunggu habis pantang ni...ekekekee....

Sedapnya....

P/s: sori dah smpai hadiah, sori akk nak post psl nie tp skrg btol2 bz xsempat.. Nnt akk post kt blog..hihih. Apapun tima kasih byk2 ya.. Akk suka.. :)

ok la tu..ada permintaan tu mesti sedap & ikut selera dia tu.

Dulu2 kan sy ingat nak buat kek tu guna kek yg dlm kotak tu jek...superfine kek, self raising flour ke...& sewaktu dgn nya. Rupanya tak susah, tpg gandum pun boleh..Iyelah bonda selalu buat cekodok kann..mana la nak tau.

waduh!sedap nyer la nampak kek coklat tuhhh..

fuhh. meleleh coklat.. kukus lebih lembab kan..tapi saya tak pandai mengukus kek..

Wahhhh..meleleh segala2nya termasuk air liur kanda ni haa...hahahaha.....

alangkah seronoknya kalau pandai buat kek kan...

sedapnya nampak..!
meleleh2 coklat tu....

dia punya coklat leleh tu mmg buat cikna terliur.. huhu..

konfem la buat.. utk adik tersayang kan.. ;)

chefsu.. pergghh sdp gak eh panggilan tu..hihi.. deqla suka kek mois cekelat nih..

meleleh coklat dan air liur aku...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF