Kek Pisang la pulak

Akhirnya terlaksana la jugak buat Kek Pisang. hihi. permintaan adik no 3.

Nak resepi Kek Pisang boleh klik SINI
kebiasaannya saya buat Kek Pisang guna pisang berangan tapi kali ni saya guna pisang mas pulak. itu je yang ada. buat je. janji jadi Kek Pisang. tak gitew :D

siap dipotong

dapat dua loyang. Sesuai untuk minum petang atau sarapan pagi.

Balik kampung, kalau buat macam ni, sekejap je dah habis. kalau kat rumah saya mau kena tunggu pat hari pat malam, baru settle.

Masak apa tengah hari ni?


Previous
Next Post »
23 Komentar untuk "Kek Pisang la pulak"

Rajin chefsu baking. terasa malas lak lepas buat RVC hari tu...teruk betul kan...

mana lagi sedap guna pisang emas dgn pisang berangan? pisang mas manis je semua kan takde masam?

alaaa kak, buat sy terliur je... aduhaiii...acaner nih..sdp tu

Macam sedap je..bila laa nk buat jugak ni..huhu

dapat pulak air nescafe O kat sebelah.. fuuuhhh feberet....

*a ahh add mekchu masih sama masa pos jam hari tu :)

Kalau rumah kakak pulak CikSu kalau kuih berasaskan pisang laju aje. Tak usah kata kek, cekodok pisang pun kami suka..

tengahari ni saya makan nasi beli kat cafe je..hihih

hai rania..
wah ada kek pisang lah..sedap ni buat minum petang kan rania..saya selalu buat guna pisang montil or lemak mania..
hari masak sup ayam je..:)

hehehe..kalau dah bnyak mulut mmg skejap je bleh habis..=P

suka gak mkn kek pisang.. tp skng dah lama x mkn..

haa, kan betul Ros jawab yang ciksu mesti buat punya kek pisang ni kan :)

Biasanya kanda beli je kek pisang,tk pernah buat lagi.....kalau mkn masa panas2 ni mesti sodapp.....

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF