Nasihat dari Dr Hamid Arshat




In shaa ALLAH. yakin dengan ALLAH.

INGAT!!!
"Setiap rawatan perlu 3 hingga 6 bulan untuk melihat kebekesanannya.."

Saya tahu rezeki untuk saya timang baby ada cuma tak tahu bila. saya masih sabar menanti.
"Doakan saya ye semoga kami sentiasa diberi kekuatan mental dan fizikal untuk mengharungi segala dugaan dan cabaran yang mendatang.."



Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Nasihat dari Dr Hamid Arshat"

amin...x sabr nak dengar berita gembira dari ciksu plak pasni..;-)

hai rania..samat petang :)
rezeki menimang baby tu belum sampai lagi lah..DIA suruh rania honeymoon lama cikit la tu hehe..
saya pun dulu 1 tahun jugak menunggu :)
doa kan awak cepat dpt baby ye..

in shaa allah sue. Sama2 kita doakan.

yang penting jangan stress tau CikSu, stress pun tak bagus....

*Dr. Hamid Arsat, doktor yang menyambut kelahiran Farah dulu...

Ada juga baca ni kat fb beiau.. selamat petang Ciksu.. kat sini hujan.. kat opis sejuk air cond.. berganda-ganda kesejukan ..

amy pun suka baca dr nie...inshaa Allah rezeki tu ada cuma xtau cepat ke lambat..sama2 kita doa ye ciksue..moga ciksue cpt2 dpt baby..amiin

hospital selyg la kalo deqla nk buat rawatan pun..tp yakin nak buat ni.. kena la usaha gak kan..xkan nak tgu ajer.. huhu..

bagus kalo ciksu fikir gitu. Saya pun yakin ciksu akan rasa pengalaman tu nanti.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF