Saya terharu sangat sangat..

Terima kasih semua.. saya hargai sangat sangat apa yang uols lakukan untuk saya.. walaupon hanya kenal di alam maya.. saya yakin uols benar benar ikhlas bagi semangat dan kata kata positif untuk kami.. 

Thank's JIJAH

 Thank's KANDA

Thank's Kak Izan 

Banyak lagi sebenarnya.. ada masa saya carik lagi.. just nak abadikan di entry terakhir 2013..




Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Saya terharu sangat sangat.."

Kak ina pulak yang sedih..mudah2an awak kuat semangat dan tabah.. pedulikan apa orang lain nak kata.. kagum dengan usaha dan semangat awak..

Ya Puan Su, saya pun doakan yang sama, semoga murah rezeki. pasal org mulut longkang tu... hmm... dlm dunia ni ada gak org mcm tu, apa motif dia? sekadar nak menyakitkan hati ke? sabar lah, semoga kesabaran mu di balas dengan rezeki dari Allah.

memang terharu bila ada yang sudi kirimkan doa buat kita kan :)

Semoga dengan kehadiran tahun 2014 ni, kita semua yang menginginkan rezeki anak, diperkenankan oelh Allah swt.. Sesungguhnya Allah Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani ...

Semua org doakn ciksu yg terbaik... :)

Alhamdulillah semoga termakbul doa2 mereka.. Ameen.. semuanya baik hati.. :)

amin.... :)

ramai yg doakan...moga dipermudahkan...

Sy fhm prsaan cik sue.. Kwn2 sy ad ramai jg yg blm dikurniakan zuriat.. Tiap kali bw kesini,sy doakn mga ad rezeki utk cik sue nnti..

Alhamdulillah QR sering dikelilingi oleh insan2 yg penyayang... swmoga persahabatan ni berkekalan.

InsyaAllah kak. mudah2 ada rezeki akak nanti. i love u kak

semoga tahun 2014 ni Allah kurniakan rahmat yang besar buat kita ber-2 ye ciksu.. hanya mampu berdoa, berusaha & tawakal kepada Allah.. :)

berkawan walapon dialam maya je tp terasa dekatkan...inshaAllah ramai yg mendoakan ciksue, inshaAllah moga tahun ni akan ada rezeki buat ciksue

malam ni malam jumaat...huhu... usaha ye...

Amin...Semoga Allah makbulkan su dan suami anak yg soleh solehah..in shaa Allah 2014 akan beri khabar gembira

amin...amin....nana doakan akak pregnant tahun ni. amin:-)

kanda rasa begitu sebak ketika membaca entri dinda tu dn itulah luahan hati kanda ketika itu. . sekarang ini sebaknya dtg kembali. . bersabarlah ye sayang. . .:(

alhamdulillah..ramai yg bagi sokongan pd cik sue.. deqla pun hrp mcm tu la.. moga ada khabar gembira buat kita dan mereka2 yg senasib kita yer.. :)

semoga dimurahkan rezeki awak dan suami amin

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF