Selamat Bertunang Kak Long :D

Alhamdulillah.

selamat dan selesai sudah majlis pertunangan kak long. biasa biasa je dan ala kadar.
in shaa Allah kenduri bakal berlangsung pada tahun depan selepas Hari Raya Aidilfitri. bakal dapat menantu sulung le sepupu saya ni. umur 40an dah dapat menantu :-) 
ni yang tetiba verangan jugak ni. hihii. doakan saya tau :-)

Tepek sekeping pitcher dengan Adila. 

anak sedara sepupu saya sebelah suaminya. masa saya dok dengan sepupu saya ni, Adila belom lahir lagi. masa tu cuma ada Amin ja. sekarang makcik dah ada 4 orang anak. hahaa. punya la riuh tadi. geng peneng semua open minded. siap ada yang laga laga perut dekat saya & yang mendoakan untuk saya. mudah mudahan berkat doa mereka urusan saya dipermudahkan. aamiin.
 tima kasih buat maksu, makcik and the geng. 
sume tu kakak & adik ipar sepupu saya. 


Kaklong wif maklong


Hantaran dari pihak lelaki 5 dulang berbalas 7 dulang dari pihak perempuan. semuanya berupa manisan, buah buahan, sireh pinang & coklat.
FARADISYA je yang ada. 
FAISNOR ada kat kampung teman tok sebab tak sihat. kak ngah tak balik sebab ada dekat POLIMAS. baru masuk khan. 

Tak da apa yang nak dibebelkan. moh layan pitcher je la. tapi nak habaq mai la kan, lauk pauk terbaek la. selera kampung. ada sambal belacan campur buah macang. alahai dapnya.

Tahniah kak long. lepas ni kena pandai pandai bawa diri ye. dah jadi tunangan orang ^_°

bersama bakal mak mertua


Gelap la pitcher ni. haisshh. 


Kaklong dengan mak, bakal mak mertua & tunangnya, Amir :-)




Previous
Next Post »
23 Komentar untuk "Selamat Bertunang Kak Long :D"

Tahniah kpd si gadis manis yg bertunang.... penang mari wo... anak mami ka...

Salam dinda...

Slmt mlm...tahniah kaklong..biasala tu,kalau anak sulung perempuan,cpt la maknya dpt menantu...cantik kaklong tu....

Yipee!! Bestnya :D Vee masih panjang cerita. Kekeke. By next year, akak mesti preggy. By God's will! Teruskan berdoa xo

Selamat Malam cuk su...
seinggah sini sat...=)

anak dgn emak sma2 muda lgi ;) awet muda tu....tahniah ek utk kak long

bakal mak mertua pun muda lagi...tahniah kak long

cuti sekolah ni mmg majlis gini la setiap minggu...hujung minggu cuti masak...penuhi jemputan jek...yesss...suka gantung kuali

naisb baik dah bertunang, kalau tak aku ngorat dah...

hai rania..

tahniah buat kak long..selamat bertunang..:)

kakak cik sue ker? selmt bertunang buatnya. =)

Tahniah pada Kak Long.. cantik je dia..moga kekal selamanya..amin! :)

tahniah...bertunnag sudah cantik hantarannya

tahniah! comel bakal pengantin..heheh

Sedapnya tengok bunga coklat tu :D

tahniah buat kak long a.k.a tunangan orang :)

comel dan cantik kak long..tahniah ya

cantiknye coklat tu. tahniah kak long/

mujur ada family yg berhati mulia tlong mendoakan.. =)

inshaAllah ciksue.. moga sinar menanti..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF