Selamat Pengantin Baru

Musim cuti sekolah, kalau tak da jemputan kenduri kawin tak lengkap rasanya kan. 

Coklat yang ditempah dengan rakan blog. 
tak lain tak bukan, siapa lagi kalau bukan Chic Na. hihi. 

Khas buat 

Hashimaton Adawiyah Samsudin & Mohamad Shakiff Rizal
perkahwinan antara junior & senior SMKKP
saya hadiahkan khas buat mereka sebagai hantaran.

Selamat Pengantin Baru
kaksu doakan semoga jodoh kalian kekal bahagia hingga syurga. aamiin
selamat menempuh alam rumahtangga.

Bakal PJJ dengan cik abenya. sorang di Kedah, sorang di Sabah.
normal kan sekarang ni pengantin baru PJJ. semuanya demi tuntutan kerja.

Kami yang berkongsi tarikh lahir pada
7 Februari tapi tahun lain lain. hahaa.
pengantin muda 3 tahun dari saya. kenal masa sama sama ambik aliran arab. sebab kelas aliran arab sebaris je. hihi.
pastu makin rapat masa duduk asrama. satu dorm.
masa pengantin belajar di UPM, beliau selalu saya amik jadik peneman di hari minggu. masa tu saya pon PJJ dengan cik abe ^_°

Selamat Pengantin Baru

pppssstt: Perkahwinan Jarak Jauh (PJJ)


Previous
Next Post »
13 Komentar untuk "Selamat Pengantin Baru"

Ohooo.. pengantin baru kena PJJ ye... kesiannya.. apa pun selamat pengantin baru & moga bahagia selalu.

cantiknya pengantin..!

selamat pengantin baru..

selamat pengantin baru.. eh dah nikah ke ciksu? kata 19hb kan..

selamat pengantin baru pada chic na..

tahniah..semlat pengantin baru utk kawan cik sue..:)

Selamat pengantin baru untuk beliau :) cantik coklat CIkna buat tu!

Selamat pengantin baru buat mereka.

musim kenduri kahwin kn skrg..

kak pon dh attend 2-3 knuri..

eh coklat tu qaseh buat sdiri ye?

selamat pengantin baru.. :)
ciksu.. comel la ciksu ni.. :)

tgk gmbr cekelat tu mmg dah tau sape yg buat.. hihi.. pengantin lama ngan baru sama2 comey.. tahniah buat beliau.. =)

Dindaku....
Kanda dtg....dah pernah rasa dah coklat cik na tu....memang cantik sgt...syg nak makan tau...hehe..

Slmt pengantin baru utk kedua mempelai.....

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF