Taman Burung, Langkawi Part 2

  • CRYSTAL GALLERY

 Seterusnya kita masuk melawat ke galeri mutiara dan batu semulajadi.. best masuk sini
tempat dia berhawa dingin ;)

masuk je teruih posing dulu dekat ruang pertama ni, boleh! bekas Airil pegang tu ada makanan nak bagi kat burung burung & haiwan dalam taman burung ni. satu bekas tu RM10 je

 Lepas tu nampak ruang pameran ni.. semuanya cantik cantik tapi setakat jeling jeling je la.. kalau berminat boleh la beli.. macam macam jenis batu ada

ini ruang ketiga 
pelbagai spesis rama rama dan kumbang yang diawet pastu diframekan
 cantik menarik tertarik.

 ni memang dah tahap boring sebenarnya. huhuhu

mengediks dengan orkid plastik
masa ni tengah tunggu tok belikan gelang dekat Damia ;)

Sebelum pintu keluar tu ada ruang ke empat. dorang tempatkan akuarium kecik. dalam akuarium kecik tu ada ular ular yang halus. macam ular lidi, ular air..
saya tak tengok pon just lalu sambil jeling jeling je..hahaaa. geli + meremang bulu roma. huhuu

Terus tolak pintu, kita keluar! ahahahaha

Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Taman Burung, Langkawi Part 2"

saya pun geli tengok ular.. nak pegang lagi la tidak kan.. hahaha..

lps berpeluh2 kt luar..
kena aircon plak kan..hehe

budak2 kalo masuk tempat gini mmg boring skit kan sbb takde aktiviti. makanan burung tu kalau semua org bagi makan burung, tak ke nanti kenyang sgt burung2 tu. heheh.. tanya je,

hehehe..kalau husna mesti nak tengok ular dlm akuarium tu.. cuma belagak berani tp takutlah kononnya..=D

wah best makan angin kat langkawi ek hehe

tak pernah lagi ke sana. hari tu pi langkawi, tak sempat jalan jalan pun..

takut dengan ular rupanya ciksu ni..hehehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF