Turun berat 4 kilo sebulan

Haaaa, percaya tak. 

Kalau tak percaya cer uols tengok komen Rai Ourkizuna kat bawah.

 Menurutnya suami beliau turun berat badan 4 kilo sebulan. cayalah. yang penting kena mendisiplinkan diri. in shaa Allah :-)

Amacam ada brannni sahut cabaran makan beras perang. hihi
In shaa Allah, akan cuba tips yang sis bagi ni. 

Mudah mudahan mak akan suka jugak satu hari nanti. aamiin ^_°

Previous
Next Post »
13 Komentar untuk "Turun berat 4 kilo sebulan"

deqla n hubby x leh amalkan la ni.. kang bertmbh keding plak.. hikhik

selamat berjaya.. insya allah.. kalau rajin bersenam atau berplank lagi bagus tau..

Bw n singgah sini...pheww..mmg memerlukan komitmen yg tinggi kalau nk kurus kan..:-)

Memang tak sedap, tapi alah bisa, tegal biasa. kan.

Dah lama tak datang sini. hihihi

btw bg kite beras perang rasa x sedap sgt hikhik tapi tu lah khasiat dia banyak kan :D

menang tak akan menyahut cabaran la kalau bagi kat aku... tak sedap pun...

klau sy mkan tinggal tulang la bdan ni agknya kan..hehe

Bagus beras perang ni kalau mau amalkan...kena rendam lama ye...ermm

kandapun perna cmpur beras perang dn beras biasa ms nak hbskan stok beras perang tu..ehe tp kuantiti beras perang sedikit berbanding beras biasa...tu yg tk turun berat tu....utk mak nanti boh beras perang lebih la dinda....hehe

bila dengar penurunan berat badan ni, excited pulak Ros.. macam nak try je..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF