Doa untuk tahun 2014

Alhamdulillah.. 
terima kasih buat KESAYANGAN SAYA SEMUA.. sayang korang ketat ketat la. hikhik :p

Terharu saya tau.. sobsobsob..







aamiin.. aamiin.. amiin.. 


Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Doa untuk tahun 2014"

semoga doa semua dan usaha QR akan berjaya.. banyakkan bersedekah ye.. ada kawan yang bagitahu macam tu.. selain usaha, berubat, berdoa, orang yang nak dapatkan nak seeloknya banyakkan bersedekah dengan ikhlas...insyaAllah

amin.. saya doakan untuk ciksu juga.. :-)

sorry terlambat..insya allah..semoga dimakbulkan doa dan niat nak mendapat zuriat..

Selamat Tahun Baru...
Aminn..... Akk doakan jugak semoga ada rezeki dapat bby tahun nie.. :)

Alhamdulillah..ramai yg doakan cik su..

akak pon doakan
semoga tahun ni...
impian Qaseh tercapai dgn izinnya..

amin.... ramai yg doakan, insyaAllah terkabul...

amin ya rabb. . mudah mudahan. . .

amin ya robbal alamin..semuanya mendoakan yg baik baik untuk ciksu

Moga dipermudahkanNya...amin..!

inshaAllah ciksue.. ada sinar menanti..=)

moga dipermudah dan dimurahkan rezeki untuk awak dan suami, amin

deqla doakan utk cik sue moga tercapai impian utk timang anak sendiri.. doakan utk deqla jugak yer.. :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF