EPHYRA membantu merawat PARUT JERAWAT

Entry hari ni nak bercerita pasai testimoni EPHYRA.. tak lain tak bukan saya sendiri lah yang akan menjadi testimoni EPHYRA.... hihihi..

Sebelum ni saya dah bagitau kan dalam entri lepas kenapa saya ambik EPHYRA... ada 3 sebab utama kenapa saya amik EPHYRA.. 
kalau nak tahu uols boleh klik SINI


Alhamdulillah.. EPHYRA membantu merawat masalah PARUT JERAWAT di wajah saya.. sebelum saya bercerita lebih panjang dan buat uols pulak tergoda dengan EPHYRA.. meh tengok perubahan dekat saya dulu ye.. pastu uols boleh terus berpikir, pikir dan pikir.. sama ada nak cuba guna EPHYRA atau tak.. tapi harap harap uols sedia untuk cuba ye sebab KESANNYA SANGAT SANGAT MENAKJUBKAN.. rugi kot kalau uols tak mau try.. muahahaa :P

Jom baca pengalaman saya sebagai testimoni EPHYRA (",)

malam pertama saya guna EPHYRA.. esoknya terus muka saya jadik ceng gini.. serius dalam hati dah berdebor kot.. takut lain pulak jadiknya nanti khan.. nak tengok ke? meh sini nak tunjuk kat uols.. 


 nampak tak dalam bulatan merah tu.. naik bijik bijik gitew tapi tak gatal la.. 
cuma kemerah merahan.. naik sebelah pipi je..

Menurut Pn Amiza ini adalah healing proses.. kalau uols minum EPHYRA & jadik macam saya ni.. uols kena banyakkan minum air ye.. memang kena minum banyak air tau.. lebih dari kebiasaan yang selalu uols minum.. sebabnya pada awal pengambilan EPHYRA akan berlaku proses detox untuk bersihkan dalaman kita.. alhamdulillah lepas 2, 3 hari bijik bijik merah tu hilang.. ala, tak menjejaskan apa apa pong.. hikhik..

Jom tengok parut jerawat saya sebelum & selepas guna EPHYRA




Nampak tak perubahan pada kulit muka saya sebelum dan selepas guna EPHYRA.. 
ada perbezaan kan.. saya tak pandai nak terang lebih lebih.. uols nilai sendiri pada kedua gambar tersebut ye.. saya bagi uols tengok dari jarak dekat k..
belek le sepuas puasnya. hihi.. 

Ni gambar selepas minum EPHYRA KOTAK KEDUA...

pipi kanan pon ada gak. hihi.. see, parut makin pudar.. kulit muka nampak kemerah merahan tau.. 

Untuk parut di muka & di leher.. kedua duanya nampak perubahan.. uols pon boleh nilai dan komen sendiri berdasarkan gambar di atas.. untuk gambar leher.. sorry la tak dapat nak tunjuk.. tapi parut memang makin pudar dah :D

Untuk rambut pon nampak dah kesannya.. dah makin kurang gugur juga.. sebelum guna EPHYRA time bangun pagi mesti banyak rambut gugur kat bantal.. tu tak kira yang kat atas lantai lagi.. alhamdulillah selepas 3 kotak EPHYRA semuanya dah makin nampak hasilnya.. maknanya pelaburan saya setiap bulan beli EPHYRA memang berbaloi la.. hihi.. 

Untuk tumit kaki.. semakin baik dari hari ke hari.. dah tak kasar lagi.. hewhew..
amacam, boleh nampakkan perbezaannya... itu adalah wajah saya sendiri sebagai testimoni EPHYRA..

Nampakkan perbezaannya.. so, kalau uols masih tercari cari produk minuman kecantikan & kesihatan secara menyeluruh serta berbaloi dengan setiap sen yang uols laburkan nanti apa kata saya cadangkan uols cuba EPHYRA.. alhamdulillah semakin hari semakin ramai yang tampil sebagai testimoni EPHYRA dengan hasil yang menakjubkan.. semuanya dengan izin ALLAH.. syukur :D

Siapa yang memerlukan EPHYRA?


Ini kerana pengambilan EPHYRA secara konsisten dapat memberikan hasil yang sangat sangat mengkagumkan.. secara tak langsung membuatkan testimoni EPHYRA berpuas hati dengan EPHYRA.. selain itu, EPHYRA ternyata berkualiti tinggi dan dijamin selamat oleh KKM & disahkan Halal oleh JAKIM.. 

Buktinya,


EPHYRA ternyata selamat & halal
Kalau nak lagi puas hati uols boleh le check status HALAL produk EPHYRA di portal rasmi 

Antara kandungan yang terkandung dalam EPHYRA..



ada L-GLUTATHIONE

ada ASTAXANTHIN

Tips pengambilan EPHYRA


Untuk kotak pertama saya amik 1 sachet setiap malam sebelum tido.. kemdian dah tak sabar nak tengok hasil kan.. saya bantai minum EPHYRA 2 kali sehari.. 1 kali pagi sebelum sarapan & 1 kali malam sebelum tido.. kedua dua ada perbezaannya.. pengalaman saya sendiri kalau amik waktu pagi saya boleh tahan rasa lapar.. kalau amik malam pulak esok paginya senang nak membuang.. lagi 1 saya suka minum EPYRA dengan air sejuk. hihi..
 rasa EPHYRA ni memang SEDAAPPP :D

Sekotak EPHYRA ada 30 sachet.. kalau uols minum 1 kali sehari means akan bertahan selama 30 hari la.. kalau uols minum 2 kali sehari means hanya bertahan selama 15 hari.. so, dari segi kewangan uols kena pandai pandai budjet la.. 
apa yang penting uols kena MINUM EPHYRA SECARA BERDISIPLIN & KONSISTEN. 
Barulah boleh tengok/ nampak hasil yang kebabom kan :p

Tapi EPHYRA ni mahal la?
Ye, saya tahu dari segi harganya memang mahal.. demi kesihatan & kecantikan untuk diri sendiri apa salahnya kan.. 

Ala, ciksu cakap senang la.. ciksu tak pakai banyak duit kan.. sapa kata saya tak pakai banyak duit.. saya punya gaji tak sampai pon 1k ok.. separuh aje.. kalau nak tahu bab gaji saya tu berapa sebulan nanti la saya citer dalam next entri hoccay :D

Gitew ler ghope isi EPHYRA

minuman kesihatan yang harus dicuba.. dah cuba baru tahu hasil dan kesannya.. 

gaya chefsu yang sedang bancuh EPHYRA. kikiki. saya suka letak air manyak manyak.. 
baru puas minum.

pastu shake le.. kena shake tau supaya ianya larut & sebati.. 

Kalau dah hari hari dok minum EPHYRA comfirm la boleh dapat hasil seperti di bawah kan


Macam mana nak beli EPHYRA.. haa, nah saya bagi peta ni.. pandai pandai le uols carik yang mana terdekat dengan uols untuk order ye.. 
boleh le lepas ni kita sama sama berEPHYRA.. hihi.


Nak tengok TESTIMONI EPHYRA yang lain.. jemput singgah ke FB Oceanlife2u
jangan malew jangan segan.. kalau tak sape yang rugi, uols jugakkan.. ala, kalau tak beli pon tak pa.. just usha usha dulu.. rasa nak cuba, cuba la k.. 

Untuk KOTAK KETIGA EPHYRA.. banyak halangan yang perlu saya tempuh sebelum dapat teruskan pengambilan EPHYRA.. apa halangan halangan tu, jemput baca dalam ENTRI NI.. semuanya saya dah jelaskan.. k

Kesan pengambilan untuk KOTAK KETIGA nanti bila ada masa dan mood kerajinan mai saya update hoccay.. apa yang penting.. tunggu je la. hihihi..



Jom minum EPHYRA.. supaya kita sama sama cantik dan sihat.. semuanya dengan izin ALLAH s.w.t. 



pppsssttt: tengah dok usaha pujuk cik abe guna EPHYRA juga.. katanya nak turunkan berat badan.. hihi.. sebelum ni saya tak bagi pon dekat cik abe.. ala, setakat bagi rasa sekali dua tu ada la, bukan pe tau saya takut EPHYRA cepat habis.. jahatkan saya.. kikiki.. tak pa lepas ni saya sendiri yang akan syorkan cik abe saya guna EPHYRA..

 in shaa ALLAH.

Saya dah jadi testimoni EPHYRA, uols bila lagi!!!


pppppsstt: gambar testimoni adalah gambar saya sendiri sebagai pengguna EPHYRA. saya sendiri dah rasa dan alami perubahan, jadi, anda di luar sana juga patut mencuba Ephyra sebagai minuman tambahan harian anda sekarang. PERCAYALAH.. kesannya amat memuaskan hati dan berbaloi dengan harga yang ditawarkan.. 



Previous
Next Post »
24 Komentar untuk "EPHYRA membantu merawat PARUT JERAWAT"

setuju sangat kak!hihi,,,memang kulit nampak kemerah2an gitu^^

Banyak juga yg dah buat testimoni tapi kakak tak cuba lagi CikSu. Kalau dah baik kesannya dan serasi teruskan penggunaannya..

wah, ramai da yg wat review psal ephyra ni hah..

alamak tergoda lak baca testimoni ciksue ni,sbb ada mslh parut jerawt gara2 gatal cuba produk muka.huhu

huiii.. ni yg rasa nak cuba gak ni.. hihi.. ramai yg cakap ok..

wah bestnya tengok kesan positif ciksu... Ros harini hari ke 7 berephyra... hihi. Alhamdulillah....

salam dinda. .

kanda dtg. . kanda tgk ramai di kalangan blogger yg guna ephyra ni. . memey jd model diakan. . dindapun cantik orgnya. . selepas wajah akan lebih sihat lg. . agak mahal jugakan. .

slmt ber expyra.. mg tambah cantik n sihat

ramai yg bagi feedback yg baikkan..best betul. :)

wow....guna sendiri baru taukan QR hehe.... berapa kotak dah QR pakai?

wah! mmg nampak berkesan lah sis.. makin pudar parut tu..:)

rata2 blogger yg kata produk ni bgs.. deqla pun mcm tertarik la nk cuba.. utk kesuburan pun ye gak kan...?

Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) dan dapatkan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml!

Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com

Husbang warded ros pun stop minum ephyra.. huhu. Hari ni start balik.. hihi.

hai all.
sy adelah pengguna setia ephyra..
dan juga dealer berdaftar ephyra..
hampir 10 kotak sy minum since pntang bln 3.
alhamdulillah..
byk perubahan.
boleh visit ig sy anamarliana.
dptkan ephyra utk pakej februari
atau sms sy 0109828056

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF