Iklan CPUV NUFFNANG 2013 metered

CPUV yang ke 35, 36 & 37 dah credited/ metered. Untuk tahun 2013 saya dapat 37 CPUV. Alhamdulillah. 

Mula berblog bulan 5/2011 tapi bulan 3/2013 baru saya dapat merasa pengalaman pertama dapat 
CPUV ni. Syukur alhamdulillah. Rezeki dengan Nuffnang.

Earning terkumpul hasil dari kempen iklan CPUV & CPC dari bulan 3/2013 sehingga bulan 12/2013 ialah RM157.13. 

Selepas hampir setahun saya cash out yang pertama pada bulan 2/2013. 
Cash out yang pertama adalah hasil earning terkumpul dari kempen iklan Kos Per Klik (CPC) sahaja.
Saya kumpul dari bulan 11/2011 sehingga bulan 2/2013. Lama kot. Hahaa. Dapat la RM62.10

Nuffnang nak iklan baru, boleh. Hihii ;)




Previous
Next Post »
23 Komentar untuk "Iklan CPUV NUFFNANG 2013 metered"

banyak juga tu..tahniah..rezeki kan..

Banyak jugak tu sis.. tahniah..ada gak rezeki dr NUff...:)

tahniahhh..saya pun nak iklan baru!!

banyak la jugak tu dapat..saya rm10 pun x dapat kumpul lagi.hihi..

sya ni belum pnh dpt lg.. cmne nk dpt pun xtau.. x pnh amik tau... hehehehe

Ciksu, CPUV sy pun dah metered belaka dah. Skrg takde cpuv langsung. Nak mintak gak la dgn nuffnangg... nuffnang, nak cpuv byk2 pleasee.. Heheh.

hahahaha..sy lg lama kak..xcukup2 lagi 50 ni kihkih

nak minta cpuv juga dgn nuffnang.. baru dapat 1.. hehehe..

wow best nye...sy x penah dpt lgiii

tahniah ciksue..rezeki sudah mai :)bior lambat asal dapat hehe :)

Tahniah.. ada hasil daripada berblog

wahhh byk jgak.tgh usaha nk dpt byk ni..tapi siciput je dpt..ihikss

Cemburu melihat jumlah earning CPUV yang diperolehi dengan Nuffnang.

orang femes... boleh la dapat banyak... ayat dengki...huhu/...

byk tu dinda..,kanda nak boh iklan kat blog tp tk tau bagaimana caranya,ada syarat je?

banyak tu...murah rezeki ciksue..

Tahniah ciksu. ALHAMDULILLAH... rezeki ciksu. Ros ni belum berkesempatan nak dapat be. Yg dapat be sesat je. Hihihim..

samelah dah xde be tahun ni x dpt lg huhuhuhu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF