Malam ni Malam Jumaat :D

Saya gelak dulu ye.. hihi.. thanks kat hamba Allah sorang ni.. selalu je ingatkan saya.. 


Alang alang singgah malam jumaat.. meh saya nak share doa ni dengan uols..
 saya amik kat SINI.. jemput singgah ke sana.. 


USAHA TANGGA KEJAYAAN kan.. kan.. kan ^________*



Previous
Next Post »
18 Komentar untuk "Malam ni Malam Jumaat :D"

Aamin.. Thanks for sharing ciksu.. Hehe..
Saya xde pulak rasa mcm yg ciksu ckp tu, alhamdulillah..hrp2 xde ape2 la ye..

malu pulak ..hheee... semuga doa dimakbulkan...

Semoga penyatuan yg dimulakan dgn doa yg baik mendpt hasil yg baik juga..

Salam Jumaat.........
Hahahaha....usaha tangga ANAK....

Semoga berjaya. Bagus la kongsi doa-doa ni. ada yang lupa

Salam Jumaat.........
Hahahaha....usaha tangga ANAK....

Semoga berjaya. Bagus la kongsi doa-doa ni. ada yang lupa

Yup..usaha tangga kejayaan..semoga berjaya cik su.. :)

Hehehe...sambil baca sambil senyum. Siapa lah hamba allah tu yer.

inshaAllah..
usaha tgga kejayaan...
ameen..

siap ada yang mengingatkan ciksu... baguslah gitu.. anyway thanx untuk doa tu ciksu :-)

huk huk huk. . malu kanda. . hehehe

betul, usaha tangga kejayaan. usaha, doa dan tawakal ;)

hihi.. deqla pun tersenyum baca entri ni.. betul tu.. usaha dan usaha lagi.. chaiyok2.. :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF