Kebergantungan kita hanya pada DIA



Ye, kanda.. dinda sentiasa INGAT tentang pesanan isteri kawan suami.. walaupon sekarang kami makin berjauhan sebab kawan cik abe tu dah terbang ke Sarawak.. :( sebab itu jugalah saya dengan seyakin yakinnya menarik diri dari meneruskan RAWATAN KESUBURAN DI HKL.

Walaupon saya dah berenti dapatkan RAWATAN KESBURAN DI HKL, kami tetap berusaha juga.. bukannya berenti terus ye.. Usaha Untuk Hamil 2013 semuanya kami berusaha cara kami sendiri.. antara usaha usaha yang kami lakukan ialah..

Untuk 6 bulan pertama 2013.. 
  1. Kira waktu subur.. tambah ilmu bagi betoi betoi paham.. saya rujuk 2 blog.
  2. Amalkan pengambilan BUAH ADAM HAWA/ BUAH ZURIAT.
  3. Kerja baru walaupon gaji rendah.. hanya 1 niat saya.
  4. Amalkan pengambilan HERBAL RIMBA untuk suami.. saya pulak amalkan BIDADARI. 
  5. Doa depan kaabah.. 
Untuk 6 bulan kedua 2013..
  1. Mengurut badan di Brickfield.
  2. Mengurut dengan Chu Mah.
  3. Dapatkan RAWATAN ISLAM.. suami & isteri.
  4. Jaga pemakanan.. amalkan beras perang & pengambilan jus buah buahan.
  5. Amalkan pengambilan BIODEX untuk suami, EPHYRA untuk saya. 
Nanti saya akan buat pecahan entry bagi setiap apa yang dah saya buat tu.. in shaa ALLAH.. 

Bak kata Chu Mah dan Ustaz yang merawat.. mereka dah lakukan bahagian mereka, selebihnya usaha kami suami isteri & jangan lupa memohon pada ALLAH swt.. ALLAH Yang Maha Memberi Rezeki (anak itu rezeki).

Saya berpegang pada D.U.I.T
Doa, Usaha, Ikhtiar & Tawakal

All the best buat semua TTCian yang masih berusaha.. terus.. terus & teruskan.. In shaa ALLAH.. satu hari nanti pasti.. 



Previous
Next Post »
27 Komentar untuk "Kebergantungan kita hanya pada DIA"

betui tu..
semuanya dr DIA..
kita jgn berhenti berusaha dan berdoa
Kun Faa Ya Kun..inshaAllah..

in sha Allah..semoga apa y dihajati akan termakbul

ada rezeki, menjadi tuh, sabar le dulu.

saya pun sama sentiasa meminta padaNya... pasti ada sebabnya... moga kita sama tabah dan sabar... sy pun nak pergi berurut jugak lepas ni...

InsyaAllah.... Dia lebih mengetahui...

Semuanya bergantung pada D.U.I.T

Jgn putus asa yer sue, ada rezeki tu nanti.

semoga usaha dan kesabaran awak membuahkan hasil.. jangan putus asa ya..

itulah sebaik2nyer... berserah hanya padaNya..

sabar ye cik su..kami rakan2 blog ni sentiasa mendoakan yg terbaik utk su n husband Tuhan akan bagi yg terbaik utk hambanya...

semoga doa dan usaha yang ciksue lakukan,diperkenankan oleh NYA..
cepat atau lambat..insyaallah ada hikmah disebaliknya..never give up ciksue :)

moga berjya ciksu.. Allah tahu apa ada dalam hati kita.. moga ciksu beroleh cahayamata yang di idam2kan tak lama lagi.. amin

betul sangat2 kena ingat
apa pun yang kita guna untuk ikhtiar
ni hanya bergantung pada kuasa Allah bukan pada kuasa material atau cara yang kita guna..
moga impian kita yang belum dikurniakan zuriat termakbul..insha Allah

betol tu su.. kita berusaha Allah yg tentukn..jgn putus asa.. satu lg,amalkn bersedekah..itu juga salah satu amalan yg membuat rezeki kita berterusan..:)

insyaAllah..moga DIA makbulkan doa ciksu dan kami semua...amin...:)

InsyaAllah kita berusaha & berdoa sis.. jgn putus asa ye..

setuju sangat2...

apapun kita lakukan kena seiring dengan doa pada DIA....

Moga dipermudahkan QR....inshaallah ada hasilnya tu

InsyaAllah ciksu, ciksu akn rasa juga suatu hari nnt..sy fhm perasaan ciksu..kami suma rakan blogger akn salu doaksn ciksu dan suami...amin..;-)

Market kat alor setar ciksu.. mmg kna g awai..ayh dok kuaq time2 tu la..dasat kan..org dok niaga kuaq bli brg time2 tu la..awai gila..

salam QR..
insyaaLLAh..semoga dipermudahkan segala urusan oleh allah taala..
jaga kesihatan elok2..

jangan lupa p buat urut tapak kaki.cuba cari yg orang2 buta punya..diorg cekap.cma sebelum ni gugur 5 kali.. lepas pegi urut tapak kaki..alhamdulillah..allah perkenankan doa..

Ayut doakn moga ada rezeki anak bt akak dan suami...amin..usahakn ye kak ;)

Usaha dan Doa biar seiring ye sis..

InsyaAllah Allah Maha Mendengar doa sis..moga termakbul suatu hari kelak..

Sis, pernah cuba Shaklee?

bgs ciksue nih.. byk amalan dan usaha.. deqla ni ikot berusaha jugak..tp bila give up mulalah stop jap.. hmm.. kena bangkit dan bersemangat kan.. terima kasih utk entri ni.. jadi pemangkin semangat utk deqla lebih berusaha..

terharu baca entry Ciksu .. semoga dipermudahkan rezeki buat kita yang menanti..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF