Menang Teka Harga Jaket

Alhamdulillah.. alhamdulillah.. alhamdulillah.. rejeki rejeki.. hihi.

Teka suka suka je tak sangka la pulak bleh mengenakan.. TERPANTAS pulak tu.. kikiki.

Terima kasih DEQLA & terima kasih juga buat Msred sebab inform :D



Previous
Next Post »
34 Komentar untuk "Menang Teka Harga Jaket"

tahniah sue,alhamdulillah :)
akak tak sempat nak ber bw hari ni

Tu la pandai CIk Sue teka. Tahniah.

Tahniah.. murah rezki hari ni ya...

hihi..alhamdulillah.. tahniah yer.. owh ciksu pakai line eh? kalo gitu, deqla pos hadiah jer la eh? yg sama nilai dgn topup yg deqla nk bg ciksu tu. boleh ker?

tahniah.. tahniah... pantas menjawab...

Tahniah dari kakak.
Itulah kakak nampak Deqla buat N3 itu..

hebat ciksu boleh jadi ahli nujum. tahniah ye.

Tahniah Ciksu! Nanti tempeklah gambar hadiah yang dapat tu. Rezeki Ciksulah yang rajinlah ni...

wahh..murah rezeki cik sue..menag lagi tu.... :)

wah! rezeki lagi kan sis..Tahniah..:)

as salam ciksu,
tahniah! cantik header baru hihihi

Congrats ciksue... Lagi sekali....

Alhamdulillah.. rezeki. tahniah Ciksu.

singgah tengahari kat sini yerr ciksu, and again tahniah :))

alhamdulillah..thniah su..
akak lma tk singgah ini..baru dapat bw..sob2...hhee

hehe....dah ada pemenang rupanya yeh!

cngrats,cik Sue..rezeki kan..;)

Tahniah sue. Rezeki blogging gak tu kan...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF