Menu sedap dimakan..

Sedap aje ye.. syukur le nikmat makan masih ada kan.. 

Menu sarapan pagi tadi.. KO TEOW KERANG.. macam biasa makan kerang sebab nak tambah darah.. hihi.. lengkap dengan buah tau.. rajinnya la sekarang kan.. hahaaa.. tiru lah macam saya.. hikhik.. 


Menu petang tadi pulak.. KO TEOW TOMYAM .. ko teow sebungkus bahagi untuk 2 jenis menu.. bahan dah ada maka terlebih rajinnya.. konon kononnya nanti nak makan nasi berkuahkan TOMYAM & TELUR DADAR.. ikut saranan cik abe :D

So, kita masak siap siap.. harung sekaligus.. settle.. 






Previous
Next Post »
31 Komentar untuk "Menu sedap dimakan.. "

alhamdulillah..]
apa y kt mkn aritu,,itulah rezeki buat kt kan..sentiasa bsyukur

alhamdulillah..]
apa y kt mkn aritu,,itulah rezeki buat kt kan..sentiasa bsyukur

as salam ciku,
pekabar sihat? 2-2 menu zaza suka hehe... nyummm!!

semua sedap! omnomnom :D

lapar pula malam2 buta mcm ni hewhew

sedapnya....adda mmg suka kuew tiow...masak la papepun mmg licin punya...

wahhh lapaq pulak masuk blog akak tgk koteow kerang ni rawrrrr

Haha... insaf bila tengok ni.. dapur kami dah 2 mgu tak berasap.. nak mula masak kembali la... bilala nak rajin n pandai masak sedap macam ciksu ni???

iskkkk terliur da ni haaaa he3

betul tu ciksue..apa yg kita makan..itulah rezeki kita..so, kena rajinkan diri macam ciksue..jika nak makan ' TEOW KERANG 'hehe...

Salam sis..
sedapnya kuew teow tu..suka lah klu campur dgn kerang tu..mmg peberet..:)

lengkap dgn ubah tu yg bagus tu ciksu. heheh... kerang saya tak berapa suka sgt, tapi boleh la makan. tu pasal le darah rendah je.

air tgn isteri mestilah sedap.. ko teaw kegemaran ku jugak hihihi.. kerang lbh..

Sedapnya ko teow kerang, rasa nak beli nanti :)

jagalah kesihatan, makan biar sederhana kan...

terima kasih singgah blog mama.. memang sedap..

sedap..lama dah nur tak makan kueh tiaw...

ha ah, kitew pun kalau ada tom yam wajib ada telur dadar, kalau tak macam tak lengkap.

Kira sehari ni perut penuh dengan kuey teow lah yeh QR...hehe

kuetiow tomyam yg dibawah skali tu berjaya membuatkn akak, nak nak nak....hihii

kueteow kerang fav akk... suka makan kerang sebenarnya

sedapp! guna bahan yg sedia ada kan..

salam QR..

yg simple2 tu la yg sedap..
alhamdulillah..
cma suka ktiaw tomyam!

1menu pelbgai cara msak...okla tu.mkn masuk mulut.alhamdulillah.heheee

alhamdulillah.. sdp plak tgk kuetiow tu.. huhu

kuew teow kerang memang sedap ciksu.. tapi Ros ni pelik. kalau makan kat kedai pun, order je kuew teow kerang. kerangnya tak makan. asingkan letak tepi. hihihi

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF