Rindunya..

Sungguh saya betul betul rindukan dorang ni.. pengubat kesunyian di hati..


Rindu cik abe.. rindu Damia.. rindu Fira.. rindu Atilia.. rindu Fakhrusy..







Previous
Next Post »
21 Komentar untuk "Rindunya.. "

Banyaknya yang dirindui. Skypelah.. :)

memang wajah2 cumel macam ni
buat kita jadi rinduu :)

mesti mereka2 juga rindukan ciksue.. :)

rindu itu mmg sakit..tp sabar lg indah..hehe...indah dipenghujungnya..

rindu cik abe yang lebih tu kan?.. hihihi

of coz dorang pon rindukan ciksue juga :)

yang pasti cik abe pun pasti rindukan ciksu:)

sabar ye ciksu. rindu tu akan jadi rindu dendam. eceh.

Siapakah mereka tu QR? Jiran sebelah rumah lama ke...

salam QR..

hihi..rindu merindu ye..
yg pasti en abe disane pun merindu jgk..

en abe pegi mana?outstation ke..?

Semua dirindunya ni..nnt ad masa msti akn jmpr jgk ....;)

hubby ciksu ke mana eh? hmm ciksu, jom atur pertemuan nak..? nk sgt jumpa ciksu ni.. tgk gmbr pun manis orgnya.. kalo face to face mau x terkata deqla tgk muka ciksu yg comey tu kan..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF