Selamat Hari Lahir untuk saya....

Pagi pagi tadi call mak tapi tak berangkat.. mak ke kubur arwah adik.. terima kasih mak lahirkan ceq pada tarikh keramat hari ni 7/2  :D

 Terima kasih juga buat NAZIRAHHUDA & SHANA yang sms ucap selamat hari lahir dekat saya tengah malam semalam.. hihi.. sayang korang la.. muaahhhss..

Untuk pengetahuan uols,
NAZIRAH member blog.. kebetulan Nazirah punya bulan kelahiran jatuh bulan FEBRUARI juga.. hihi.. 4/2 hari tu.. suami Nazirah pula 6/2.. best kan hari lahir bulan yang sama.. dekat dekat pulak tu.. hihi.. selamat hari lahir buat mereka berdua juga.. ciksu doakan semoga mereka dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki.. aamiin.. oh ya, tak lama lagi, dorang nak sambut baby.. lama juga dorang tunggu tapi tak la selama ciksu.. semoga ibu & anak berada dalam keadaan sihat walafiat hingga ke saat kelahiran nanti.. aamiin :-)

HUDA pula member sekolah rendah merangkap member blog juga sekarang ni.. hihi.. kami punya besday tertukar tarikh & bulan je.. angka masih sama.. hihi.. untuk HUDA pon sama sama kita doakan semoga beliau dipermudahkan urusan untuk mendapat cahayamata juga.. lama juga menanti.. sama juga dengan member yang lain.. aamiin..

SHANA pulak kawan baik saya masa sekolah menengah.. sentiasa ada dengan saya.. saya doakan semoga SHANA cepat cepat naik pelamin.. ammiin.. in shaa Allah majlis hujung tahun ni.. BFF saya yang sorang lagi lupa la pulak tahun ni.. maklum le sibuk meniaga.. hihi.. tak pa esok dia nak mai ghumah ceq.. hihi.. untuk CIK ON saya doakan semoga beliau cepat dapat jodoh.. aamiin.. (",)

Tahun ni tak da makan makan dengan cik abe le.. si dia jauh di Kuantan nun haa.. sob..sob.. cuma di ganti lebih awal.. kongsi kongsi dengan anak sedara sebelah cik abe masa CNY hari tu.. kebetulan kan.. memandangkan cik abe tak da hari ni, so, saya harungkan sekali je la.. 

4 orang sekaligus

Sebenarnya besday AMMAR, anak kak ipar saya.. 31/1/2013..
AIMAN saje nyelit.. hihi.. dia bulan 4.. AIMAN abang kepada AMMAR.. 
Kebetulan ESYA, kakak AIMAN & AMMAR pula lahir 3/2.. SU 7/2
adik ipar saya sebaya dengan saya tapi tak dapat cuti.. dia punya besday pula 4/2.. hihi
so, kita beli kek besar makan ramai ramai.. 

kak ipar dengan anak anak.. AMMAR buat hei.. apa pon tak boleh... makanan tu semuanya my mil & my sil yang siapkan.. saya sampai dalam tengah hari dah.. beli kek je..

ESYA dah 9 tahun.. saya kenal ESYA masa umur dia 2 tahun.. sekarang usia perkahwinan saya dah nak masuk 7 tahun.. wooo.. tanjat gegirl.. angka 7 dah tahun 2014 ni.. fuyoo!
apakah angka 7 bakal membawa tuah kepada kami?

ESYA wif maklang.. alang sorry le.. idoknya mau bergambo.. muka je bolat tapi berat tak naik naik.. apa kes.. 7/1 timbang 53.1.. 6/2 timbang 53.7.. huahua.. maybe sebab demam hari tu kot.. 

Jangan lupa doakan kami semua supaya sentiasa berada dalam keadaan sihat walafiat sokmo ye.. aamiin..

Psssttt: kalau uols nak tahu kan.. 7 & 2 ialah angka peberet saya sebab sama dengan tarikh kelahiran..
SAYA 7/2..
HUDA 2/7.. 
CIK ABE SAYA 22/7.. 

Previous
Next Post »
28 Komentar untuk "Selamat Hari Lahir untuk saya...."

Selamat hari lahir Cik Sue..akak wish kat sini plak....

appy bzday su...InsyaAllah di hari kelahiran su ni ada hadiah 'beharga' buat su n suami....

hapy bezday su..geram tgk pipi su.. ehe..mg makin comel cantik sll

selamat lahir kak dan selamat hari lahir kepsa semua...smoga panjanga umur dan di murahkan rezeki

Luangkan sedikit masa untuk vote blog acik yang tercalon bagi favorite lifestyle blog Cara vote di sini

selamat hari lahir cik su! moga panjang umur dan dimurahkan rezeki sentiasa.. dan yang paling penting moga dikurniakan zuriat yg soleh, solehah dan diberkati Allah... in sha Allah...aamin...
psst...bday saya 22/2.. hehehe...

Happy Birthday CikSue. May Allah bless u and smeoga dapat rezeki soonest possible. Hugs.

Selamat Hari Jadi QR...semoga sentiasa dirahmati Allah dan dikurniakan cahaya mata tahun ini...InsyaAllah...banyak2kan berdoa dan bersedekah...

Happy besday.... moga cecepat kita prengnent

sesama ciksu, syg ciksu juga, hihihi

thanx utk doa ciksu, sy pun hrp semua dipermudahkan..

amin, moga tahun ni membewa tuah dan berita gembira buat ciksu dan suami, amin..;-)

selamat hari lahir ciksu!:) semoga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki & sentiasa dalam rahmatNya...mudah-mudahan jugak ada berita gembira buat kami,...amin...

p/s:ciksu kita dibulan yang sama,hihi....seronok kan bila dapat tumpang sekaki ni,celebrate ramai2^^

Assalamualaikum ciksu... selamat ulangtahun kelahiran buat ciksu... semoga ciksu dimurahkan rezeki, dipanjangkan usia dan diberikan kesihatan yg baik.. juga dipermudahkan untuk memiliki zuriat... usia dah meningkat tapi maintain je ciksu ni :-)

Selmat hari lhir... Satu kek aje.. Jimat... Hehe

Happi bday cik sue
kesian cik sue cik abe nye x ade ye
kuatkan hati ye..malam2 kalo rindu cium baju cik abe ye

slmt hari lahir su..tlewat ucp bru tahu..hee..
apapun akk doakn smoga dpnjangkn umur dan dimurahi rezeki...dan segalany yg tbaik buat su.. amin

happy birthday sue..semoga apa y sue hajati akan tercapai ye..

selamat hari lahir ciksu.. sori lamabt wish..

"sy doakan moga sue pjg umo, murah rezeki dan sentiasa dilindungiNya.. Amin.."

nak wish jgk moga ada berita baik utk sue dan suami bln ni @ seterusnya.. Amin..

selamat hari lahir sue
moga diberkati Allah dan dikurniakan
zuriat penyeri hidup..aminn :)

happy bday QR. Smg Allah berkati hidup QR dunia dan akhirat...amin...

Happy belated birthday ciksu QR.. hari tu masa di wad ada akak baca entry ni tapi takde mood nak bg komen..anak tgh sakit kan..

semoga dipanjangkan usia dan cepat dapat baby ya..

happy bday cik sue..semoga panjag umur , murah rezeki, tercapai segala hajat yg diimpikan selama ni..aminn..sorry lmbat wish..

selamat ulangtahun kelahiran Qaseh
maaf lmbt wish..tk dan nk on9 hari tu..

kita sm bulan ye..februari girl..hehe

Hepy belated bezday QR....moga panjang umur, murah rezeki dan dapat anak cepat yek!

salam QR..
cma lambat sampai..
sanah helwah ye buat QR..semoga senantiasa berada didalam lindungan & rahmat allah yg maha esa selalu....

happy belated besday ciksu.. sorry tau terlmbt wish..jumaat mmg x on9 sbb tenet tenat..huhuhu.. moga tercapai segala impian ciksu.. terutamanya hasrat utk timang cahaya mata.. doakan deqla sama ye.. :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF