Tudung & Inner SangDewi

Hari tu kan masa saya pergi double celebration Dato’ Siti Nurhaliza pada 19/1/2014.. saya ada la terbeli tudung & inner sangdewi.. saja beli & nak menerai.. hihi..

Saya suka design tudung sangdewi ni sebab rekaannya sangat sangat simple.. pastu kan terletak je bila kita pakai.. saya ni jenis yang simple punya orang..so, tak suka pakai tudung yang renyah renyah nak digayakan..

Saya beli shawl warna hijau tu satu je.. RM15 sahaja.. tak beli banyak sebab nak cuba dulu kan.. sekali cuba best la pulak.. dah la murah pastu tersangat sangat la selesa bila dipakai :D just sarung, pin, pakai le sesuka hati nak macam mana.. 


Inner warna kelabu.. pon saya beli satu juga.. memang sangat sangat selesa.. 



ini la ghope inner sangdewi in style.. RM12 



terbentuk dengan jayanya.. suka2222 :-)



Rasa rasa macam nak beli lagi la.. hihi.. saja nak tambah koleksi tudung sangdewi :-)

Kalau uols pon nak cuba juga, boleh lah singgah ke FB SANGDEWI IN STYLE.. sama sama la kita menggayakan tudung & inner sangdewi yang sangat sangat selesa ini :-)



Previous
Next Post »
21 Komentar untuk "Tudung & Inner SangDewi "

ciksu gaya le fesyen apapun tetap comel gitu..

Wah. .. Berpatutan.hrganya... Blh try nnt..

Saya pakai tudung bawal je...dari dulu sampai.sekarang.x reti nk befesyen

wah,macam bestje ni ciksu..nak jugak!hihi,....

Nak cuba juga lah sis.. akak ni klu pakai shawl mmg kena guna inner yg Ok..klu tak, mmg tak reti...

wah..cantekla..kemas je ek..sy yg muka bulat ni kadang x suke pakai inner sebab nnt nmpk bulat sgttt..huhu

best la tgk inner tu..tapikan inner tu, kalau org muka bulat sesuai gak ke??

Ok jugak inner ni, tak le terjerut leher kan :D

memg cantik terbentuk aje...suka inner mcm nih

comey cik sue ni..x sabar nak jumpa cik sue..hihi.. nmpk mmg sng bentuk inner tu..

iye..memang nampak kemas terletak la inner tu....nak p tengok jap la...

murah dan cantik, mmg terbaek la kan. Ciksue mmg dah cantik pulak tu, pakai la apa pun tetap santek.

Sang dewi....lom pnh dgr lg jgk ji...tp mmg tletak cntik tgk tu...

Cantik inner tu.. harga dia pun berpatutan kan..

salam QR..
\cantik la inner dia.. terletak elok jer mase pakai..harga pun blh tahan..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF