ISTAF SUPER SERIES

Hari ni tak bersiaran langsung dari Stadium Titiwangsa pong hanya menengok siaran langsung dari ruang tamu rumahku syurgaku. 

Haruslah tengok juga sebab akhir dah kan. Team sepak takraw Malaysia lelaki & wanita dapat masuk akhir. Keduanya bakal berdepan dengan Thailand. Hehhehheh.

Lagipon saya tak puas la tengok di stadium tu. Kami duduk nun jauh di atas sana. Udoh le saya ni rabun jauh. Apa pon tak boleh. Dah la le tak jelas sangat, kebas vontot lagi ada la dok nengok dorang menyepak bola takraw tu. Haishhh.

Saya suka tengok team sepak takraw Malaysia wanita. Memang syok giler la. Nak nak ’stricker’ nya tu Rohilah Harun. Mantap kot. Memang bagus la dia main. Cik abe kawe pon puji je. Bukannya apa ape uols cara Rohilah Harun bermain memang nampak konsisten. Pendek kata kena tengok cara dia main baru boleh tahu.

Semalam menang di separuh akhir, so, hari ni dapat masuk akhir bertemu Thailand.

Tapi apakan daya team sepak takraw wanita hanya berjaya mendapat tempat kedua saja tadi. Kalah dengan tiga set (5-15, 8-15 & 13-15). Huhuhu.

Sekarang jom layan team Malaysia lelaki pulak menentang Thailand. Sememangnya dinanti nantikan. Sampai tekong sepak bola 3x tak lepas la, asyik terkena jaring je. Nampak sangat kegugupan tekongnya. Pemain baru & masih muda. Pucat la muka dia tadi sebab 3x tak lepas kan. 

Pa pe pon semoga Malaysia berjaya kalahkan Thailand. 

pppssstt: Jangan lupa sama2 kita buat solat hajat & teruskan berdoa semoga misi mencari & menyelamat pesawat MH370 dipermudahkanNya. Kalau dilangit tunjukkan lah, kalau di darat tunjukkan lah & kalau di lautan sekalipon tunjukkan lah jua. Aamiin.












Previous
Next Post »
23 Komentar untuk "ISTAF SUPER SERIES"

Wah.. banyak info pasal team dan perlawanan sepak takraw ni.. memang ciksu peminat setia ni. Bagus ni. Akak seoanjang dua hari ni mmg tgk channel pasal MH370 je. Mujur juga Naim tak mengamuk nak tengok kartun.. semoga pertanyaan ini cepat terjawab ya.. buat rasa nak gi keje pun malas.. hihi.. ada pulak ya?

Malaysia kalah dengan Thailand :(
teruskan berdoa.. Allah Maha Mendengar...

geram pulak aku tengok perempuan main takraw ni...

hihihi rajin ye ciksu layan sepak takraw ;p

tgk sambil lalu je semalam. sebab bizi benor. husband saya pun mmg kaki sepak takraw. tapi tak penah tgk dia main.

salam QR.
peminat takraw rupenye.. hihi :)

minat sepak takraw rupanya...hhee... akk idak le...outdoors ni memang kurang ler...

Amboi gi stadium yerk.. sokongan x berbelah bagI.. akak hoki ngan bola tu biasalah gi....semoga sepak takraw Malaysia akan bangkit....

Wah... su memang peminat setia..tp akak tk minat ..hehee.susah skit akk nk minat bab sukan ni..klu minat pun bola sepak dan cycling...

#PRAY FOR MH730 #

Oooo.... awak suka sukan yeh QR ...OKje mmg tak suka sukan...kalau dah tak suka tu nak nengok pun malas hehe...

Dah lama tak tengok perlawanan Takraw ni..sllu dok tgk bola je..hehe..

go malaysia go. you can do it. fighting :D heee

rajinpulak ciksu ni layan sepak takraw yer..

akak tak tengok pun..huhuhu

ya Allah kurniakan buat cik su cahaya mata..aminnn

kite tahu pasal sepak takraw ni pun dr era.fm hihi

sbb dj dorg ade match juga b4 pertandingan tu


*sentiasa doakan MH370

Amboi, Ciksu! Peminat sepaktakraw rupanya. Ingatkan dok meneman abe aje. Baguslah sehati sejiwa macam ni. Akak ni kaki bangku. Dah lama tak bersukan. Last sekali zaman sekolah menengah kot. Eh, ke masa matrikulasi... Kira memang dah lama ler senang cerita :)

husna tak berapa minat sukan.. jadi kalau dpt tengok pon, takat boleh tengok je tp tak paham..:p

Wah...cik sue kita ni layan sepak takraw yer.

Hebakk cik sue layan sepak takraw.. hehehhe...

Ayut xfollow plak yg ni...hoki baru ni tgk.hihi

rajin ciksu turun gelanggang.. :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF