Salam Khamis..

Kemungkinan saya akan menyibukkan diri sehingga pertengahan atau penghujung bulan 3/2014. Bergantung pada keadaan semasa. 

Nak update entry sehari hari pon bercinta jek. Suka blogwalking je la dua tiga menjak ni. Ada beberapa perkara yang buatkan hati ini gusar memikirkannya. 
Dan ada beberapa perkara juga yang perlu diselesaikan selepas cik abe balik dari Kuantan nanti. 

Semoga segalanya dipermudahkan buat kami suami isteri. Aamiin. 

Belanja uols pagi ni menjamu mata dengan buah kurma ye. Jangan lupa mulakan sarapan kita dengan buah kurma. In shaa Allah banyak khasiat yang kita dapat hasil dari pengamalan pemakanan sunnah ni. 


Jaga diri. Hiasi peribadi. Semoga hidup diberkati ^_______°
Selamat Tinggal.






Previous
Next Post »
40 Komentar untuk "Salam Khamis.."

sy suka kurma...blend buat jus pun sedap, letak dlm pudding roti pun sedap dll. bagus amalkan mkn kurma ni.

moga dipermudahkan urusan..aamiin

wah, sibuk yang tak ada mood nak menulis ya.. akak ni kalau sibuk pun ada masa juga nak menulis kalau mood ok.. hihi.. macam2 ya.. semoga semua urusan berjalan lancar ya

makan kurma.... semoga segala urusan dipermudahkan...

salam QR....
huhu....sibuk2 mana pun, jaga kesihatan sama tau..

alhamdulillah.. rajin mkn kurma..cma dah lama tak mkn..huhu..kena cari ni... :)

buh kurma, campur nga air madu..minum setiap pg.
sedap dan berkhasiat gitu.

Jgnlah ucap selamat tinggal. Sayu hati kakak dibuatnya..

Moga semua berjalan lancar berkat sabar dan kekuatan yg Allah berikan. Kakak doakan dari jauh.

Keep in touch dear!

kurma antara bahan yg sentiasa ada d rumah selain habatus sauda, kismis & madu ;)

Slow-slow cik sue...hehe..
Akak pagi2 memang minum jus kurma..:)

buat air susu letak kurma sedap..~

belanja kurma je? kopi teh nescafe tak ada? kuih2?

Saya dh jarang makan kurma.tp bila mkn kurma susu byk
p/s: ini laman web ez qurban yg cik sue nk http://www.ezqurban.org/

semoga dipermudahkan buat ciksu.. ciksu, air takde ke?.. milo ke, buat sarapan . hikhik..

semoga dipermudahkan segala urusan sayang :)

jangan menghilang terus dah la ya,...

Kurma mmg antara feveret KA su !

jijah pon jrg2 update blog ciksu...

Ya ampun, ne la wat eca jeles ne...ahad lalu gi jalan dgn family, semua beli kurma, eca je xbeli..tadi gi tmpt tu lalu je tmpt jual kurma tu.aishhh, esok nak kena beli gak ne.sarapan dengan kurma & ephyra bekal tenaga hari sabtu & ahad.

ciksu jangan busy lama2 ye.. nanti kami rindu.. :D

Huhu..np ucap selamat tinggal lak ciksu...

* yer akak..kak nur tu isteri pd arwah..tabahnya dia
* akak steambot rm10 tu kat embun..area arau..depan ILP..

moga mudah urusan ciksue
nanti update lah entry ea :)

semoga dipermudah segala urusan cik su.. :)

semoga segala urusan berjalan lancar ye..

Salam QR..
cma datang menyinggah dari blog kak tiha.. :)

bagus ni makanan sunnah... rindu plak ramadhan

sibukler ni.. moga cepatlah selesai..

harap akak sihat, ceria, dan gembira selalu ;)

take care

sedapnya buah kurma =) nk2 yusuf tayoob punye,,nyummy

sedapnya buah kurma =) nk2 yusuf tayoob punye,,nyummy

Hal apa agaknya sampai nk menyibukkan diri lama sangat tu QR....cer cite....kalau okje rindu...acaner....hehe
Kat rumah ni yg rajin makan kurma cik abe....yg lain.....sendu!

salam jumaat ciksu.. :)

dalam masa pregnant ni nak cuba amalkan kurma..tpi tak terbuat lagi.

Semoga segala urusan berjalan lancar. Semoga kesibukan semakin berkurangan dan semoga segala kekusutan sudah terlerai sudah :)

Smoga dipermudahkan semua urusan yer sue.

Semoga dipermudahkan segala urusan cik sue dan hubby... amin...

Aik..ciksu ada hal ea.jgn tinggal lama2x ye.huhu

sekarang ciksu xbz dah kan.. :)

sedap betul nur tgk kurma tu.. :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF