Berinai la kejap..

Bulan April.. sekejap je dah nak masuk pertengahan 2014.. pejam celik, pejam celik.. hujung tahun sudah.. huahua.. cepatnya masa berlalu.. 

Tak da mende pong nak sembang dalam entry ni.. sekadar mengisi masa yang terluang sambil menuggu bila le air kat paip tu nak keluar.. huahua

Kisahnya pagi tadi, bila bangun nak subuh.. sekali buka paip, air non hado.. acaner ni, udoh le tak da pa pe notis pon gtau kata tak da air.. kalau tahu dah bertong2 dah tahan.. ini setakat yang dok ada je la.. berapa jam sangat boleh bertahan kan.. walaupon duduk berdua, banyak juga kegunaan air ni.. 

Kalau bab makan, saya tak kisah sangat.. bab air minum pi beli je kat mesin otomatik tu.. masuk je syiling.. settle masalah.. yang paling riso bab buang membuang & berwudhuk.. dah la asyik nak terkucil je sekarang ni.. haru.. maklum le KL 2,3 menjak ni dah hujan.. hihihi.. sijuk ooo :)

Sambil2 tunggu air keluar tu, tergedik la kejap nak berinai.. hahaa.. saya memang suka pakai inai ni.. jom men’enjoy’kan diri.. jangan dok stress sangat sebab air takda.. tak baik untuk kesihatan kan.. hihi..

pakai sebelah kiri dulu.. lagi sebelah malam nanti la.. kang pakai dua2 belah, apa pon tak boleh buat ^______*

Saya pakai inai Rani ni je. dapat dari mak menakan tahun lepas.. dah nak habis.. SERIUS NAK TANYA UOLS NI, ADA TAK SEDARA MARA, AHLI KELUARGA ATAU RAKAN UOLS YANG NAK  KE MEKAH.. KALAU ADA SESAPE YANG NAK PERGI TOLONG BAGITAU SAYA YE SEBAB SAYA NAK KIRIM INAI NI, BOLEH TAK?
Berharap sangat ni..

Hasilnya selepas beberapa jam kemudian

hok ibu jari dok berapo nak meroh le.. boleh le feeling2 pengantin baru kejap.. walaupon pengantin dah 6 tahun.. tahun 2014 tahun ke 7.. kikiki..

ppsssttt: baru tahu malam ni ada persembahan DATO SITI NURHALIZA di Auditorium RTM Pahang.. non hado live kat TV.. kalau dapat tahu awal boleh gigih gi Kuantan.. bab tempat tinggal tumpang je rumah sepupu cik abe.. doh le dok umah air pon tak dok.. sedey la.. 






Previous
Next Post »
34 Komentar untuk "Berinai la kejap.."

cantik la warna dia..oooo igt kan ada jual kt kedai huhuhu rupanya jauh terbangnya ;p

Salam QR..merah inainya tu!K.atie rasa inai tu pon ada jual kat Malaysia gak....

sama macam inai miza pakai la,hehee
bestkan inai tu,
kejap je nak merahh..heheeee

tok soh sedeyh sedeyh la ciksue, duk berinai lawa molek doh tu. JJ pun suka kjaler2 kuku dia tapi saya bubuh quitec (gitu ker eja dia) tu jer, senang nak cuci. tapi lagi senang la kalau pakai inai ni kan, merah sokmo. Ni tiap kali nak potong kuku kena umpan kaler2, bila kaler hilang merengek2 minta bubuh, menurun sapa tah, I sendiri tak suka kaler2.

kite suka pakai inai asli...
tapi malas nak buat..

bestnya..akak pun suka berinai!kbetulan akak pun suka datuk siti..bleh msuk group ni..hehe

boleh tahan jugak merah dia makngah, hehe :)

Hihihihi sy pun pakai inai jgk, tp sy beli kat nt shop jer rm 1.99 jenama suxana merah jgk yg gambar bunga raya

Ros pun suka berinai.. hihi.. feeling perantin baru gitu :) hahhaha

ala ciksu,sianny tkde air..x da elekktrik t lleh than lg,tp tkkde air susah skit..hehe..sabar ye..
suka tngok inai2 ni..tp kak lg suka pakai yg inai daun tu..hehe.. tumbuk2 pastu tempek penuh kliling jari..cam pngantin..hihiii

La.sedara akak(ayah dan keluarga kakak ke 3 baru balik umrah oagi tadi). Nti akak tgl diorang ada beli tak inai ni. Kalau ada, akak minta ya..

semoat lagi update ms tunggu air ya. Kat rumah kami pun tahu pasal catuan air drp website syabas. Mulanya Papa N buat tak endah je, kena marah dgn akak baru nak cari tong. Mujur la.. ada juga simpan air nk hadapi dua hari ni.

Baru je hbis inai di.jari saya..

Singgah Pagi...
amboi...berinai lagi tuh..
feeling2 pengantin baru la tuh yea...:)

Assalamualaikum kak, lawanya inai. dulu masa nikah sheila guna inai kat Kedai India, memang hitam legam tangan tu. hehe singgah menabung digi sini ~~~

This comment has been removed by a blog administrator. - Hapus
This comment has been removed by a blog administrator. - Hapus
This comment has been removed by a blog administrator. - Hapus

:) blogwalking sini . . mohon singgah blogshope sy : http://ayraashoppe.blogspot.com/

This comment has been removed by a blog administrator. - Hapus
This comment has been removed by a blog administrator. - Hapus
This comment has been removed by a blog administrator. - Hapus

saya suka inai rambut ciksu. kalau inai rambut, lepas tu rambut mmg berkilau pastu tak kusut pastu kelemumur pun takde. best sgt.

Akak pun suka berinai ni sis.. sebab tangan nampak cantik je kan merah2 tu..hehe..alo..alo..tertinggal konsert DCT ye.. takpe, lain kali boleh pegi..hehe

Esok lak tempat k nrl xde air 2 hari... kena siap sedialah balik keje petang nanti...
Lama dah x pakai inai... ^__^

hihi kite pun suka pakai inai rani ni
makcik kite beli kat mekah
tp kan rasanya ade nampak kat kamdar kot.
ade je dorg letak kat counter
x sure tempat ciksu ade ke tak hihi

suka pakai inai ye?
kak pakai dulu je...
masa kecik2..sbb arwah opah rajin kasi pakai..inai daun tumbuk sdiri tu
then last pakai masa kawin je..hikss

Bunda lagi suka tengok orang pakai inai warna merah oren camni...dari warna merah nak hitam tu...gelap x cantik...

Kalau pakai inai salut jari org mesti sangka awak baru kawen QR... hehe ...kalau org tgk okje pakai inai salut pulak....mesti orang kata oooo org ni kawen lambat kot haha...

Last pakai inai masa kawin dulu kot.

rajin ciksu berinai..

inai mcm tu, kat sini xde jual ke ekk..sbb rasa2 mcm pernah nampak...

tapi lupa kat mana...

Assalamualaikum . Oh kebetulan, saya baru balik dari Umrah . Nama saya Aimin . Saya ada beli inai tu lebih kurang 9 - 10 sebab kawan sekolah mintak kirim . Saya pun belilah . Tapi cuma segelintir jer kawan saya suka inai yang lain tak . Jadi masih ada balance . Lebih kurang 2 tiub sebb 1 saya guna . Kalau tak keberatan nak inai tu sangat dtg lah kerumah saya area Hartamas Cheras . Kalau berminat .

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF