GA Nurul Yui Collection


Jumlah pemenang :
1 orang x 1 set pisau kitchen king 6 pcs
2 orang x topup RM 5 ( DiGi/Maxis/Celcom )

Cara pemilihan pemenang :
1 x top referral
2 x random org

Tarikh penting :

GA tamat : 24/4/2014
Senarai peserta : 25/4/2014
Tempoh semak peserta : 25/4/2014 - 27/4/2014
Senarai pemenang : 29/4/2014

Jom sertai ramai2... tinggal beberapa hari saja lagi.. klik SINI laju2 ok ^___*


Previous
Next Post »
25 Komentar untuk "GA Nurul Yui Collection"

moga berjaya sue
akak pon join :)

Good luck CIkSu.. mana tahu dpt pisau cantik tu kan..

gd luck yer mana tau ada rezeki ~

rajinnta akak join GA ni
hihi

good luck :)

Set pisau kitchen king ya? Macam best tu. Semoga berjaya

rajin dia masuk GA gud luck!!! :D

wish u luck Cik Su syg..

ai ada ja ni,ada lah masalh problema skit.kekeke

Cik Su sihat?

assalam ciksue..
husna nak nama dan alamat..
hari tu tak save laa..

Nak join tp guna hp je. Leceh.

Singgah melawat dari G,A yang sama. Salam kenal n gd luck http://dindamaisarra.blogspot.com/2014/04/ga-nurul-yui-collection.html

semoga berjaya ciksu.. :)

Nur sekarang blogging xmenentu, jadi xsempat nak join ape2.. :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF