Shawl Halfmoon Glitter

alhamdulillah.. rezeki berblog.. dapat SHAWL HALFMOON GLITTER.. 
belom ada lagi koleksi SHAWL HALFMOON GLITTER ni..
kiranya SHAWL HALFOON GLITTER yang saya dapat ni menjadi koleksi yang pertama.. hihi...

terima kasih pada yang memberi semoga makin murah rezeki.. aamiin :)

saya dapat hadiah istimewa ni dari Ina IntanBerlian.. berlian yang bersinar katanya.. hihi.. 

inilah ghope SHAWL HALFMOON GLITTER.. 

bercorak paisley.. 
cantik sangat.. semoga sesuai la dengan bentuk muka saya nanti.. in shaa Allah :)

tima kasih ina.. saya hargai sangat2 pemberian dari ina :)
ntah bila le berkesempatan dapat jumpa ’face to face’ dengan ina..
asyik balik kedah turun SP tapi tak berkesempatan juga nak jumpe ina sekeluarga. huhu.. 

psssttt: alhamdulillah.. tuan rumah baru buka peti surat kemarin.. sekali ada 3 rezeki di dalamnya.. terima kasih Allah :)




Previous
Next Post »
22 Komentar untuk "Shawl Halfmoon Glitter"

memang cantikler tudungtu.. senang nak pakai dengan banyak baju... tahniah...

Alhamduillah rezeki yg sukar digambarkan kegembiraannya..

reti pakai tudung bawal jer he3

serius, memang berkenan dengan corak ni..
alhamdulillah, tahniah sue :)

Cantik shawl tu...
K nrl pun kadang2 teringin nak pakai shawl, tapi x berapa reti nak membelitnya... hehe

wahh! Alhamdulillah..murah rezeki sis.. mesti cantik klu pakai ni..:)

;-) tahniah akak, rezeki berblog..;-)

tahniah la ye... beruntungnya...

tahniah ciksu.. cantik.. :) syukur rezeki :)

Tahniah lagi sekali Ciksu. Ni betul-betul murah rezeki. Cantik shawl ni. Mesti cantik aje kalau Ciksu pakai nanti.

klu blk SP tue rojer2 la. akak ada kat seberang jaya. mana la tau kot blh face to face jugak hihihihi

cantik tapi nana tak pandai bershawl:)

Nak face to face dgn ina jew keww... dgn ciklyd tanak face to face ke.. heheh.

Tahniah cik sue...glitter lg ada..

alhamdulillah..rezeki..nur pun dapat jugak..nanti nur up pic dalam WW.. :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF