Terima Kasih :)

Alhamdulillah... tadi berkesempatan juga ke Pusat Pos Laju, Jalan Tun Sambathan, KL ambik barang yang tertangguh hari tu... 


Ghopenya ada hadiah untuk saya... hihihi... dari seorang kakak nun jauh di Selangor...
terima kasih lagi sekali akak :)

Hadiah sebagai top komentar di blog beliau.. saya doakan semoga akak sentiasa dimurahkan rezeki hendakNya.... aamiin:)

pppsssttt: Tengah syok dok meronda kat Parkson, KL Sentral.. tetiba cik abe dapat wassap dari ahli groupnya mengatakan AIR TAK DA.. huahuahua... sampai aje rumah terus check pili.. alangkah pilunya hati ini bila air dah tak kuaq... sedey giler :(


Previous
Next Post »
33 Komentar untuk "Terima Kasih :)"

bestnya dapat hadiah!ngengee
air tak de plak...aiseee..~
hai akak ^_^

wah bestnya dapat hadiah ciksue!tapi tak best takda air..huuu

fuyyoooo.. utnglah dpt gift dari member blog kn... hehe.. tahniah :)

kena catu lagi ye air kat sana..
moga Allah turunkan hujan rahmat

tahniah la QR...musim skrg dok memana pun,isu air tetap dlm fikiran..!!

tahniah dapat hadiah...bab takde air tu bila agaknye akan selesai..dugaan..

sedihnyaaa air takdaa....

tahniah dapat hadiah..

Hahaha. Siapakah 'akak' itu? Akur pada pesanan penaja nampaknya, Ciksu :) Tapi tetap nak keluarkan entri juga ye!

Sure 'akak' senyum panjang sambil mengeluh dah semua anak murid tak makan saman :)

Assalamualaikum kak, taniah. murah rezeki. bestnya dapat hadiah ~~~

Kegembiraan xpjg.hihi..xpe cik su..dugaan...btahan ye..

Tahniah... Samelah rumah yitew pun huhuhuhu.....

wahhhh tahniah. moga makin murah rezeki lepas nie amin :D

Rezeki yg tidak diduga - alhamdulillah..

Ciksu ronda Parkson KL Sentral sorang2 ke? Ni marah ni dtg KL Sentral tak bgtau. Kalo tak bleh jumpa makan donut. Saya pun jumaat tu jalan sorang2 je kat parkson. Ntah2 kita dah berselisih tp sbb tak kenal kot.

dindaku...rindu kamu :(

tahniah dpt hadiah....

bestnya dapat hadiah.. tahniah ciksu.. murah rezeki :)

Best bile dpt hadiah yg xbest bile air xde

Dekat dah ngan opis akk tu ciksue. Nanti klw dtg area sini calling calling ye.

syukur air dah tak kena catu lagi..:)

bestnya dpt adiah!

kt kl sentral dh ada parkson ek? nmpk sgt dh lama tak ke sana huhu

Murah rezeki org yg menerima dan memberi...Nak tau jugak apa ke benda dalamnya tuu....bizi body...hehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF