Alhamdulillah. Air dah ada :)

Urut dada bila dengar bunyi pam air kat bawah rumah saya ni. Bayangkan la dah berapa hari dok menanti pam air tu berbunyi. Hihihi. 

Air mula naik pagi kemarin. Dalam pukul 6:53 pagi macam tu. Kemdian pukul 7:30 pagi air tak da balik. Kejap ada, kejap tak ada. Dah macam chipsmore le pulak :)

Sempat la tadah air dalam botol mineral. Misi penuhkan kembali botol2 yang dah kosong tu. Bila dah terisi semua botol2 tu rasa lega la kejap.

Nak dijadikan crita, start lepas Asar air terus tak ada. Sampai ke malam. Sabaq je la. 

Tup tup... bangun subuh pagi tadi, air dah ada balik. Tu pon cepat2 mendobi apa yang patut. Kasik mop satu rumah cepat2. Masak siap2. Takut air tak da balik. Memang tak boleh nak percaya sangat. Kenapa saya kata macam ni sebabnya walaupon Blok kami dah ada air, tapi blok C & D belom ada air lagi. Haaa, mau tak risau.


Amik dari group wassap cik suami. 

Memang iye la kot kawasan kami ni bertekanan rendah. Dok atas bukit le katakan :)

Previous
Next Post »
24 Komentar untuk "Alhamdulillah. Air dah ada :)"

syukur seswangat kan...harap Allah tak tarik lagi nikmat air ni... kena belajar bersyukur selalu...

sshnye.. kjap ade air.. kjp xde.. huhu

sabar je la ye cik su...bila dah ada air pulun kasi semua keje rumah siap ye.. hihi.. jangan buat keje berat2 sgt

bila dah jadi mcm ni, mmg kena cepat2 btindak la kan.. basuh siap2 msak dan isi air pnoh2..

salam QR..

huhuh..semoga takde lagi catuan air lepas ni..
air takde menduga sungguh..

oooo sbb tu ler ya QR!tp umh akak pun ats bukit gak...

Seksa bila tak ada air ni kan....

Semoga lepas ni tak ada masalah air lagi ya.. memang rasa nikmat snagat bila dah kembali ada air macam biasa..

Alhamdulillah...lega utk org2 yg divcatu airnya :-)

Salam QR..mmg ssh klu xder air ni.Semua kerja2 rumah trbengkalai..Alhamdllh dah ada air semula.

ALhamdulilah moga cepat la selesai isu air nie. kesian sgt tgk kawan2 huuu

Bersyukur sgt air dah ada kan sis...:)

kalau dok atas bukit cam gitu la... sama la dengan rumah saya yang saya sewakan kat org... smpi penyewa minta saya buat pam air... sebab tekanan rumah tu rendah sangat...

apa pun bagus la dah ada air... lega sikitkan?!

Kata catuan air dah ditamatkan, CikSu. So lepas ni bolehlah aktiviti di dapur kembali seperti sedia kala. Tak perlu lagi exercise mengejut aje, senaman ringan pun alright bila air dah mai balik :)

Alhamdulillah..dah ada air.. maaf ciksu, lama tak berjalan ke blog kawan2. hihi. agak busy sikit sekarang ni.. hal perpindahan kan .. doakan untuk Ros ye moga dipermudahkan..

alhamdulillah dah xde catuan air.. deqla masa catuan air ye2 simpan sebesen besor air..tp tgk2 ada gak air.. hihi.. pelik.. byk tmpt yg kena catuan..tp tmpt deqla ok jer.. alhamdulillah.. sekrg ni air sebesen besor tu x terusik pun lagi..hihi

memang bersyukur sangat kan bila dah ada air..kat kuarters IbuNoey tak pernah lagi putus air walaupun ada dalam senarai catuan air..

alhamdulillah...
ada dah akhirnya
harap takde dah masalah camni lg

Alhamdulillah... Harap xde lagi mslh air pas ni..

Lega catuan dah berakhir... Harapnya xde lagilah lepas ni...

Syukur dah ada air...senang le nak mandi hehe

Syukur sgt2 kan...air dh ada happynya xtau nk ckp mcm.mne kan

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF