Buah Zuriat/ Adam Hawa

Antara usaha lain yang saya cuba ialah cuba minum air rebusan 
Buah Zuriat atau buah adam hawa.


BUAH ZURIAT/ BUAH ADAM HAWA

Dari apa yang saya tahu tentang BUAH ZURIAT ATAU BUAH ADAM HAWA 

ianya digunakan sebagai petua/ usaha untuk mendapatkan zuriat bagi pasangan yang telah lama berkahwin.. yakni telah mencuba selepas 6 bulan tapi masih belom lagi hamil..

Kalau beli online agak mahal juga harganya..
sedangkan kalau dibeli di Mekah @ Madinah berapa saja harganya 
tapi dalam entri ni bukan saya nak citer pasai harga ye..
 sebab harga no 2 bagi saya.. 
yang penting usaha nak dapatkan buah zuriat atau buah adam hawa ni ;)

Menurut Kak Lily yang bagi buah zuriat atau buah adam hawa.. kak lily dapat 2 biji je.. satu biji lagi dia bagi dekat anak buah dia.. 

Saya ceritakan dulu cara menggunakan buah zuriat atau buah adam hawa ni.. 

Mula2 belah buah adam hawa ni (hati2 sebab buahnya sangat keras ye).
  • Kemudian renehkan atas api dengan air secukupnya.. reneh sampai airnya berubah warna.. boleh diulang. Mulakan dengan bismillah dan selawat Nabi 3x.. kemudian minum suami isteri.. kiranya satu gelas tu kongsi dua la.. boleh minum bila2 masa saja.
  • Sebaiknya mula minum selepas isteri kering haid.
Ada lagi satu caranya..
  • Mula2 selawat Nabi dan niat la apa yang kita nak.. kemudian suami isteri genggam sorang satu buah zuriat atau buah adam hawa ni sebelum tido.. kiranya kita genggam buah ni sampai dia terlepas dengan sendirinya dari genggaman kita.. amalkan setiap malam..
Kak Lily siap pesan suruh amik gambar bila dah siap belah sebab dia nak tengok.. sebab dia sendiri pon tak pernah tengok (",)

Cara belah buah zuriat atau buah adam hawa ni nanti saya up entri ye :)

saya minum airnya bulan Mac 2013..

Previous
Next Post »
7 Komentar untuk "Buah Zuriat/ Adam Hawa"

timm pun nak tgk jugak buah ni dgn detail..sbb sblum ni dok dgq org ckp ja..xtau buah dia mcamana..

Hope ade berita gembira.... kita doa sama2 lagi ye...

1st time nengok buah ni...urmm gud luck kak su..kuatkan semangat okey..all the best dear

kami x penah tau psai buah ni.ruginya ms p wt haji tu x beli bg kt kwn2 n sepupu yg blm ngandung lg.

moga ada berita gembira dr awk.kita ikhtiar Allah yg beri rezeki tu.

kami dl pon lmbt gak tp 5 bln cmtu la.memula tu rncg xnk lg sbb x abes bljr lg tp lps dh abes exam last tu x lekat2 plak.terus kami berurut.Alhamdulillah bln ke 6 ada berita gembira

masa ibu ayah p haji
diorang ada belikan untuk kazen juga, tapi kite pun tak pernah tengok isi dalamnye kak...

insyaAllah, kite doakan yang terbaik ye kak..ameen

1st time tengok buah ni..hari tu mak anjang saya ada bagi pada kakak saya, tapi tak sempat nak tengoknye

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF