Penangan LIEBSTER AWARD

kalau korang nak tau la kan. rasa2nya saya dah nak nanges dah ni. waawawawa.. 


saya dah kena tag dengan 4 orang blogger dah ni. masak masak ^____~

elok dok mengarang yang 1st.. selesai
bw baca entry jupe lagi.. ba elok nak ngarang yang 2nd..
 di bagitahu kena tag kali ke 3.. oh.. no.. no.. no.. 
elok dah nak tekan butang 'publish' dapat lagi satu signal kata kena tag.. huahuahua.. 

mau tak mau kena juga langsaikannya.
 saya cuba buat yang palingggggg terbaik. in shaa Allah.

harap harap lepas ni dah tak da yang tag saya lagi.. tak lalu dah nak perah idea nak menjawab.. hikhikhik

apa pon tak boleh ('',)

Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Penangan LIEBSTER AWARD"

samala..camne nih..tak terjawab2 lah

wah! ciksu pun kena..naseb bek xtag ciksu..hehe..timm pun dah kena..dah jwab da pun..nseb bek kena tag 1 je..

ekekkeeee ramai yg sayang gitu...

hahahahaa.. rupanya 4 blogger tagged ciksu! mmg masakkk!

ramai yg tag maknanya ramai yg ingat kat ciksu tu

ciksu kan femess,.. hihi.. tu yang ramai yang tag ciksu :)

Famouslah tu, Ciksu. Ramai orang suka, berkenan beno dengan Ciksu ni :)

Mak aih! rajin sungguh jawab soklan! haha..banyak betul post liebster award nye

Err..jawab dalam satu post xxboleh ke? draft dulu..n bru post. :P

heheh... sbb tu org suka tagged ciksu. Sbb ciksu rajin melayan, bagi sokongan. Tahniah ye dpt 4 award.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF