Agar-agar Laici

Agar agar Laici

Keluar masuk.. keluar masuk dapur.. sudahnya tak tahu nak makan apa..
 pelikkan ^_*

sekali terpandang baki agar2 tali.. ada la setengah pelastik.. kebetulan ada pula baki buah laici sikit lagi.. aci boleh la kita buat agar agar laici :)

Sukatan pandai2 le adjust.. sekadar apa yang ada..
 masak agar2 + air + gula + daun pandan
dalam loyang susun buah laici atau nak tabur buah laici sebelum agar2 mengeras pon okje.. 
bila agar2 dah larut, cukup rasa.. tuang ke dalam loyang.. sejukkan sekejap di luar.. kemdian baru simpan dalam esbok.. makan sejuk2 sedap kan.. 

Tapi memang sedap pon sebab saya guna buah laici segar. Terasa masam2 manis agar agar laici ni.. 

ppsssttt: cantik tak watermark baru tu ?? pemberian rakan blogger Kopiolimauice


Previous
Next Post »
19 Komentar untuk "Agar-agar Laici "

aiii...ni kalau buat time bulan pose nanti best ni kan cik sue..

sedapnyaa..tetiba macam terasa kemanisan laici tuh..>_<

sejuk je tekak tengok agar2 ..nak buat jugak la nnt..ade stok agar2 kat dapur..hihi

sedapnya....nak buatlah nnt. Thanks share resepi.. :)

wieee terasa rasa pulak kat tekak ni, saya setakat ni tak pernah lagi buat agar2 sendiri, tak kompiden.

Mmg cantik watermark tu, simple..

salam QR..
ha..lagar laici pernah mkn..tp tak pernah buat sendiri..
sedap sedap sedap::))

cantik! simple jer.. baru je nk tegur watermark tu.. hihihi

Baru nak cakap cantik sangat..sedapnya agar2.lama dah tak buat.

Nak buat agar agar cocktail tak buat buat lagi. Minggu ni minggu yg malas. Nak nak kat hsptl ni.

Makan masa sejuk ditambah cuaca panas sekarang ni, perghhhh memang layan :D

panas2 ni dpt makan agar2 laici mmg sedap lah kan

huihhh buah laici tu yg membuatkan teliooo bleh buat hidangan bebuka nnti..

* TQ ye guna w/mark yg tak seberapa tu... ;)

makan makan time panas memg best

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF